Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mitä ammatteja teille on ehdotettu?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 7752" data-attributes="member: 16"><p>Ehdotettu</p><p>•Musiikinopettaja</p><p>•Pianonsoitonopettaja</p><p>•Ammattipianisti</p><p>•Joku professori xD</p><p>•Kirjailija</p><p></p><p>En silleen torppaa näitä täysin mut vaikka tykkäänki pianonsoitosta ja oon hyvä siinä ja tykkään musiikista aineena muutenki ni en oikeen tiiä et oisko musta kuitenkaan musiikkialalle D:</p><p>"Joku professori" on kyllä hmm aika epäselvä kuvaus siitä et mikä ammatti, et ei sitä tiiä vaikka musta tulisiki joku professori xDD</p><p>Kirjailijan ammatti ois tosi kiva, mut siinä ohella mun pittäis luultavasti tehä jotain muutakin työtä, kirjojen kirjoitus kun ei oo niin rahakasta työtä ku mitä vois luulla ellei kynäile jotain Harry Potterien, Soturikissojen, Puoliksi pahan tms. kaltaisia menestystarinoita joita julkaistaan ja luetaan ympäri Maapalloa</p><p></p><p>Ite oon tällä hetkellä kiinnostunu kriminaalipsykologiasta. Jos en ihan sille alalle päädy (Suomessa ei oo varsinaista koulutusta siihen) ni joku psykologian ala kuitenki kiinnostas. Ja ihan pelkästään kriminologia ois kans kiva.</p><p>Mutta tiedä siitäkään et kuinka palijon se mua työllistäs D:</p><p>Ehkä musta tullee rekkakuski, eiköhän silläkin elä</p><p></p><p>Edit// Myös biologin tai jonkinlaisen arkeologin ammatti ois siisti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 7752, member: 16"] Ehdotettu •Musiikinopettaja •Pianonsoitonopettaja •Ammattipianisti •Joku professori xD •Kirjailija En silleen torppaa näitä täysin mut vaikka tykkäänki pianonsoitosta ja oon hyvä siinä ja tykkään musiikista aineena muutenki ni en oikeen tiiä et oisko musta kuitenkaan musiikkialalle D: "Joku professori" on kyllä hmm aika epäselvä kuvaus siitä et mikä ammatti, et ei sitä tiiä vaikka musta tulisiki joku professori xDD Kirjailijan ammatti ois tosi kiva, mut siinä ohella mun pittäis luultavasti tehä jotain muutakin työtä, kirjojen kirjoitus kun ei oo niin rahakasta työtä ku mitä vois luulla ellei kynäile jotain Harry Potterien, Soturikissojen, Puoliksi pahan tms. kaltaisia menestystarinoita joita julkaistaan ja luetaan ympäri Maapalloa Ite oon tällä hetkellä kiinnostunu kriminaalipsykologiasta. Jos en ihan sille alalle päädy (Suomessa ei oo varsinaista koulutusta siihen) ni joku psykologian ala kuitenki kiinnostas. Ja ihan pelkästään kriminologia ois kans kiva. Mutta tiedä siitäkään et kuinka palijon se mua työllistäs D: Ehkä musta tullee rekkakuski, eiköhän silläkin elä Edit// Myös biologin tai jonkinlaisen arkeologin ammatti ois siisti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mitä ammatteja teille on ehdotettu?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja