Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä edes tapahtu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 16602" data-attributes="member: 34"><p>Hajottaa kans nii vitusti ku ne on molemmat kuitenkin sellasii jotka oon jollakin tasolla tienny aikasemminki i guess, nii ku katoin pätkä joltai vuodelt 2013 ku hessu oli hhu:ssa vieraana ni muistin et aa mä taisin nähä tän sillon, en muista näinkö koko jakson mut ainakin osan siitä i think. Ja se on outoo miten tollasii random fiiliksii jää tyypeist ja sul ei oo hajuukaan et tuut joskus vuosien pääst rakastuu siihe henkilöö ihan vittuna </p><p></p><p>Tai no tavallaan oli aavistus siitä ja tavallaan ei nii miten sen nyt ottaa. Sama timpan kaa.</p><p></p><p>Jotenki sitä vaa toivois ettei tää ois koskaan mennykää näin :D on ihan hiton outo tunne et ne pahimmat rakastumiset oliki sit noi eikä mitään sellasia et mul ois joku poikaystävä oikeest tai jotain. Ku kyllähän sitä väistämättä kuvittelee että oma elämä menis sitä normaalia kaavaa. Mut ei se kyllä menny eikä mene varmaan koskaan :D oon vaan niin yllättyny täst vielki vaikka toisaalta ei kyllä pitäis olla yhtään yllättyny. Ja sillon ku joskus ohimennen mietin et aa kummelist en ookaa viel ihastunu kehenkään ni jotenki aattelin et luulis niin tapahtuvan mut luulin siinä vaiheessa et se ois ollu ihan pientä tai siis et ei varmaan mitään tän kokoluokan keissiä kuitenkaan odottanu ihan. Vittu et elämä osaa yllättää.</p><p></p><p>Ja oksettaa niin vitusti kun timpast tulee niin täysin mieleen mun entinen irl-ihastus :D huhhuh. Kunnon lookalike. Itse asiassa vähän se muistuttaa myös mun toista entistä irl-ihastusta. Ja tietenkin vegardia ja pepeä. Joten aikamoista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 16602, member: 34"] Hajottaa kans nii vitusti ku ne on molemmat kuitenkin sellasii jotka oon jollakin tasolla tienny aikasemminki i guess, nii ku katoin pätkä joltai vuodelt 2013 ku hessu oli hhu:ssa vieraana ni muistin et aa mä taisin nähä tän sillon, en muista näinkö koko jakson mut ainakin osan siitä i think. Ja se on outoo miten tollasii random fiiliksii jää tyypeist ja sul ei oo hajuukaan et tuut joskus vuosien pääst rakastuu siihe henkilöö ihan vittuna Tai no tavallaan oli aavistus siitä ja tavallaan ei nii miten sen nyt ottaa. Sama timpan kaa. Jotenki sitä vaa toivois ettei tää ois koskaan mennykää näin :D on ihan hiton outo tunne et ne pahimmat rakastumiset oliki sit noi eikä mitään sellasia et mul ois joku poikaystävä oikeest tai jotain. Ku kyllähän sitä väistämättä kuvittelee että oma elämä menis sitä normaalia kaavaa. Mut ei se kyllä menny eikä mene varmaan koskaan :D oon vaan niin yllättyny täst vielki vaikka toisaalta ei kyllä pitäis olla yhtään yllättyny. Ja sillon ku joskus ohimennen mietin et aa kummelist en ookaa viel ihastunu kehenkään ni jotenki aattelin et luulis niin tapahtuvan mut luulin siinä vaiheessa et se ois ollu ihan pientä tai siis et ei varmaan mitään tän kokoluokan keissiä kuitenkaan odottanu ihan. Vittu et elämä osaa yllättää. Ja oksettaa niin vitusti kun timpast tulee niin täysin mieleen mun entinen irl-ihastus :D huhhuh. Kunnon lookalike. Itse asiassa vähän se muistuttaa myös mun toista entistä irl-ihastusta. Ja tietenkin vegardia ja pepeä. Joten aikamoista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä edes tapahtu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja