mitä ihmettä tässä kanttis tehdä?!

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Eli siis täs on 3 tyyppii plus minä. Eka on vaik Ossi, toka on Maria ja kolmas on Riitta (nimet muutettu). Eli siis oltii kaikki frendei yläasteel, ja sit viel yks tyyppi mut se ei millään tavalla olennainen täs joten unohetaan se. Ei olla nähty porukalla päättäreiden jälkeen ja jos ollaan kysytty ossin kaa et haluutteks nähä nii on vaa vastannu jotai ympäripyöreetä, et ei pääse. Maria on samas koulus nyt mun kaa mut ei olla hirveesti tekemisissä ku molemmil on eri porukat muodostunu. Ja sit Riittaa en oo nähny ku ehkä kaks kertaa samassa bussissa ja siinäki ollaa vaa moikattu nopeesti. Nähtii tos lomal Ossin ja tän toisen kaa ja Ossi sit anto mulle karkkipussit et mä voisin antaa ne Marialle ja Riitalle. Se oli varmaa hommannu ne jo aikasemmi mut ei ollu nähny niit joten päätti sit pistää mut viemää ne. Mut niiku kelasin et ois ihan hiton outoo viiä niille karkkipussit sillee hei et Ossi hommas nää teille. Ja millä todennäkösyydellä mä nään Riitan jos oon nähny sen tyylii kaks kertaa. Ja ei kyl jaksais alkaa kantaa jotai random karkkipusseja repussa et jos nyt joskus sattuis näkee heitä.
Ja siis meil oli aikasemmi yhteinen whatsapp ryhmä mut Maria on poistunu siitä ja riittaki kai, tai sit se ei vaa vastaa lol. Joten en usko et ne on hirveen halukkaita saamaan ossilt jotai random karkkipusseja jotka se on ostanu aikaa sitte.
joten mitä mä teen niille, alanko kantaa niit mukana siinä toivossa et ne (varsinki riitta) tulee vastaan jossai vai vedänkö vaa ite lmao?
 
Ylös Pohja