Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Mitä käsityöprojekteja teillä on meneillään tai suunnitteilla?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Peruukkiteline" data-source="post: 26596" data-attributes="member: 197"><p>Jep! Nykyajan nettikulttuurissa on se etu, että selkokielisiä ohjeita löytää nykyään helposti. 👍</p><p></p><p>Minulla on muuten tälläkin hetkellä kaverilta lainassa kirja nimeltä <em>Hetaleita poropeukaloille</em>. Kirjan kirjoittajat luonnehtivat itse itsejään poropeukaloiksi ja toinen heistä muun muassa kertoi onnistuneensa vahingossa huovuttamaan tumput huopumattomasta langasta.</p><p></p><p>Kirjan alku sisältääkin palopuheen otsikolla "Rohkeutta, poropeukalot!", ja kirjoittaja kertoo saaneensa käsitöistä aina numeroksi vitosen. Palopuheessa kerrotaan myös, että "Hetaleita poropeukaloille on tarkoitettu kaikille, jotka eivät yhtään osaa, eivät ole koskaan osanneet eivätkä taatusti voi ikinä oppiakaan".</p><p></p><p>Ja mitä minuun itseeni tulee, minuahan aikoinaan opettaja heitti käsityöllä, koska hermostui oppimattomuuteeni. :D :D :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peruukkiteline, post: 26596, member: 197"] Jep! Nykyajan nettikulttuurissa on se etu, että selkokielisiä ohjeita löytää nykyään helposti. 👍 Minulla on muuten tälläkin hetkellä kaverilta lainassa kirja nimeltä [I]Hetaleita poropeukaloille[/I]. Kirjan kirjoittajat luonnehtivat itse itsejään poropeukaloiksi ja toinen heistä muun muassa kertoi onnistuneensa vahingossa huovuttamaan tumput huopumattomasta langasta. Kirjan alku sisältääkin palopuheen otsikolla "Rohkeutta, poropeukalot!", ja kirjoittaja kertoo saaneensa käsitöistä aina numeroksi vitosen. Palopuheessa kerrotaan myös, että "Hetaleita poropeukaloille on tarkoitettu kaikille, jotka eivät yhtään osaa, eivät ole koskaan osanneet eivätkä taatusti voi ikinä oppiakaan". Ja mitä minuun itseeni tulee, minuahan aikoinaan opettaja heitti käsityöllä, koska hermostui oppimattomuuteeni. :D :D :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Mitä käsityöprojekteja teillä on meneillään tai suunnitteilla?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja