Aihe vapaa mitä kuuluu?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
kiva että olet täällä! :)
ja mitäs tässä. jouduin tänään töissä tekemään yhteistyötä erään ihmisen kanssa, joka ei edes halua yrittää tulla toimeen kanssani, mutta selvisin kuitenkin, vaikka olikin ihan perseestä. muutenkin vähän stressaa, mutta eiköhän se tästä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
kiva että olet täällä! :)
ja mitäs tässä. jouduin tänään töissä tekemään yhteistyötä erään ihmisen kanssa, joka ei edes halua yrittää tulla toimeen kanssani, mutta selvisin kuitenkin, vaikka olikin ihan perseestä. muutenkin vähän stressaa, mutta eiköhän se tästä.
oi se on kyllä perseestä jos joku ei selvästi halua minkäänlaista yhteistyötä D: muista purkaa stressiä niin ei jää painamaan!!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,131
Olen ollut koulussa, vielä olisi kaksi tuntia jäljellä ja ihmetellyt syvästi tuntemuksiani. Eilen oli loppusikseen ihan hyvä päivä, ehkä tänäänkin on. Mietin, jaksaisinko lähteä juoksemaan illalla mutta katselen sitä sitten kun pääsen kotiin.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Olen ollut koulussa, vielä olisi kaksi tuntia jäljellä ja ihmetellyt syvästi tuntemuksiani. Eilen oli loppusikseen ihan hyvä päivä, ehkä tänäänkin on. Mietin, jaksaisinko lähteä juoksemaan illalla mutta katselen sitä sitten kun pääsen kotiin.
mullaki vielä matikkaa D: toivotaan että tännäänki hyvä päivä! juokseminenhan kuulostaa hyvältä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,961
Reaktioarvo
5,747
Mä en ymmärrä miten uskallat olla omalla nimellä täällä:D
Mä olin yksi päivä aika vainoharhanen et mut tunnistetaan ku kerroin et mulla on isä:DD
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,161
Reaktioarvo
5,482
Olin koululla neljään asti tekemässä säteilymittauksia ja kirjoittamassa yhtä raporttia. Nyt selaan nettiä ja samalla mietin kuumeisesti, millaisen meikin tekisin huomenna, kun menen "baanalle"...
 
Ylös Pohja