Pelit Mitä mieltä ootte tästä ideasta jouluks? (+ tartteisin vähän ideoita)

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Meijän vanhemmat on tänä jouluna ilmottanu et ei tarttee ostaa mitään joululahjoja ja aattelin et en sit ostakaan varsinaisesti kenellekään mitään (meijän pereeseen kuuluu mun lisäks isä, äiti, isoveli (37v), isosisko (33v), pikkusisko (18v) ja pikkuveli (16v). Mut löysin Tigerista semmosen miniversion pöytäfutiksesta (10€) ja kelasin et se vois olla hauska idea et pitäis semmosen "turnauksen" et se kuka voittaa saa jonku palkinnon. Meijän perhees aika usein joulusin pelataan muutenki jotain lautapelejä ja itest ainaki pöytäfutis on hauskaa.

Mut rupesin miettii et onks toi muista tylsä idea? Ja sen lisäks rupesin miettii et miten se turnaus sit kandeis pitää, et pelaaks kaikki toisiaan vastaan kerran ja se kuka on voittanu useemman matsin nii voittaa vai oisko parempi ratkasu et eka jotkut pelaa ja sit ne ketkä voittaa nii pelaa sit toisiaan vastaan jne? Ja pitäiskö mun ostaa kaikille kuitenki joku pieni palkinto (esim. patukka) vai antaa vaan voittajalle jotain? Toisaalt joulusin on aina muutenki niin paljon herkkuja tarjolla et sillon joku patukka voi tuntuu tosi tylsältä palkinnolta. Et tartteisin ideoita siihen et annanks kaikille jotain ja jos nii mitä vai annanks vaa voittajalle jotain ja taas jos niin mitä..

Eli ideoita otetaan vastaan, arvostaisin kovasti. :)

Täs viel kuva siit pelistä jos ketään ees kiinnostaa:

pöytäfutis.png
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mietin et oisko joku raaputusarpa hauska palkinto? En oikeen tiiä mikä vois olla semmonen palkinto et se ois kiva palkinto kaikille. Ja sit sais vähän lisäjännitystä viel voiton jälkeen. Tai jos ostas kaikille jonku raaputusarvan ja sit voittajalle joku vähän kalliimpi raaputusarpa?

Viime vuonna mun isosisko anto kaikille raaputusarvat lahjaks ja se oli must sinänsä ihan hauska vaik isoin voitto minkä kukaan sai oli vissiin 2e, hah.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Mietin et oisko joku raaputusarpa hauska palkinto? En oikeen tiiä mikä vois olla semmonen palkinto et se ois kiva palkinto kaikille. Ja sit sais vähän lisäjännitystä viel voiton jälkeen. Tai jos ostas kaikille jonku raaputusarvan ja sit voittajalle joku vähän kalliimpi raaputusarpa?

Viime vuonna mun isosisko anto kaikille raaputusarvat lahjaks ja se oli must sinänsä ihan hauska vaik isoin voitto minkä kukaan sai oli vissiin 2e, hah.
Ainakin olisi viimeinen kerta, kun niitä voi antaa lahjaksi.
 
Ylös Pohja