Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä mieltä ootte?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 72183" data-attributes="member: 289"><p>oon ihan samaa mieltä sun ja cheyennen kanssa tästä D: se nyt vaan on niin, että kuka vaan voi julkasta mitä vaan haluaa - toki joo hyvän maun rajoissa. ja hyvä maku tarkoittaa tässä sitä, että esim. natsimielisiä tai rasistisia juttuja ei oo suotavaa julkasta. mielenkiintosta muuten, että suurin osa, joka on valmis kivittämään naisen vähäpukeisesta kuvasta - joka on niin väärin!!!!!111 - niin on ihan turpakii, ku joku julkasis kuvan natsiunivormussa tai sanois että sE nYt VaAn On ToLlAnEn. niinku... näen naisvihasi tänne asti, roskis on tuolla päin. </p><p></p><p>munkaan mielestä ei oo mitään velvollisuutta käydä toisen kanssa keskustelua somejulkasuista. jos haluaa, ni toki voi ja arvostan niitä, jotka käy keskustelua tästä asiasta eri mieltä olevan kumppaninsa kanssa. mä en tiedä viitsisinkö itse ihan honestly, sen verran huonoja kokemuksia tällasista tyypeistä on itselläni että juuh... mut niin! esim. mä tein mun hanille selväksi jo alussa, että mä tykkään huomiosta ja laittaa ihmisille seksuaalissävytteisiä kuvia, sekä julkaista somessa kaikenlaisia kuvia mitä vaan haluan. lähinnä siks sanoin, että näen, miten hän reagoi siis ja reaktio oli just sellanen ku ootin: se oli hänelle ok. myös se, että mulla on onlyfans on hänelle ok.</p><p></p><p>itse asiassa mua inhottaa jo valmiiks, ku oon siis suunnitellu kertoa mu perheelle että juu tällee teen rahaa nykyää, ni mun on varmaa pakko sanoo ihan ekana et juu hanille tämä on ok - koska aina ekana kaikki mietti että mItEn Se MiEs PäRjÄä kU nAiNeN oN tOlLaNeN. vielä pahempi, ku mä oon ns. räväkämpi ihmine ku mu hani, joka on rauhallinen ku tyyni meri :D eli että hani mukamas tekis just sillee ku minä haluan, eikä hänellä ois omaa tahtoa ollenkaan. huh, avauduinpa samalla vähäsen, kylläpä keveni olo! </p><p></p><p>also ihan vaan tiedoksi niille ihmisille, jotka tuhlaa aikaansa varsinkin sellaisen mielipiteensä, joka on luokkaa "HYI VITTU MITE JOKU KEHTAA MIKÄ HORO LEHMÄ" ni... te voitte scrollata ohi ja antaa olla. saatte ajatella mitä haluatte tai no itse asiassa oma elämänne helpottuis ihan sikana, ku muuttaisitte asenteitanne, mut älkää nyt saatana sitä sille toiselle kertoko. siitä ei saa kukaan mitään, usko pois! ei siitä saa itsekään mitään, niinku jes olit ihan vitun ilkeä ja hirveä jolleki muulle - ootko nyt tyytyväinen? ootko? jos oot, ni ... noh, jätän sanomatta. </p><p></p><p>huhhuh, ku tää mun kirjotus on pitkä ku nälkävuosi, mut tottakai haluan vielä avautua lyhyesti omista kokemuksistani. mä oon lihava ihminen, joka on tyytyväinen itseensä. mä oon lihava ihminen, joka tykkäis julkasta tollasia kuvia. mä oon lihava nainen, joka on tyytyväinen itseensä ja julkaisee vähäpukeisia kuvia ja twerkkivideoita eli voitte vaan kuvitella sen vihan ja nöyryyttämisen halun määrän, jota mä oon elämässäni kohdannu. "öö hyi vittu toi läski ei kyl mitää hyvää huomioo saa" "mite toi vitun ruma läski kehtaa" "luuleekse et joku tykkää näistä..." ja vaikka mitä saatana muuta. sellane tiedotus vaa näille tyypeille, että... tietäsittepä vaan. :D mut niin nainen jo itsessään, joka on kuin minä, on maailman isoin synti mut voi auta vittusaatanaperkele armias, kun olet vielä iso ihminen. niinku antakaa mun kaikki kestää!</p><p></p><p><span style="font-size: 18px"><strong>tldr: naisviha näkyväksi! kaikki mukaan talkoisiin, jotta muun muassa naisen kehon yliseksualisointi loppuu, KIITOS. oon nii väsyny tähän vanhanaikaseen touhuun, niinku nyt sitten. perkele. </strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 72183, member: 289"] oon ihan samaa mieltä sun ja cheyennen kanssa tästä D: se nyt vaan on niin, että kuka vaan voi julkasta mitä vaan haluaa - toki joo hyvän maun rajoissa. ja hyvä maku tarkoittaa tässä sitä, että esim. natsimielisiä tai rasistisia juttuja ei oo suotavaa julkasta. mielenkiintosta muuten, että suurin osa, joka on valmis kivittämään naisen vähäpukeisesta kuvasta - joka on niin väärin!!!!!111 - niin on ihan turpakii, ku joku julkasis kuvan natsiunivormussa tai sanois että sE nYt VaAn On ToLlAnEn. niinku... näen naisvihasi tänne asti, roskis on tuolla päin. munkaan mielestä ei oo mitään velvollisuutta käydä toisen kanssa keskustelua somejulkasuista. jos haluaa, ni toki voi ja arvostan niitä, jotka käy keskustelua tästä asiasta eri mieltä olevan kumppaninsa kanssa. mä en tiedä viitsisinkö itse ihan honestly, sen verran huonoja kokemuksia tällasista tyypeistä on itselläni että juuh... mut niin! esim. mä tein mun hanille selväksi jo alussa, että mä tykkään huomiosta ja laittaa ihmisille seksuaalissävytteisiä kuvia, sekä julkaista somessa kaikenlaisia kuvia mitä vaan haluan. lähinnä siks sanoin, että näen, miten hän reagoi siis ja reaktio oli just sellanen ku ootin: se oli hänelle ok. myös se, että mulla on onlyfans on hänelle ok. itse asiassa mua inhottaa jo valmiiks, ku oon siis suunnitellu kertoa mu perheelle että juu tällee teen rahaa nykyää, ni mun on varmaa pakko sanoo ihan ekana et juu hanille tämä on ok - koska aina ekana kaikki mietti että mItEn Se MiEs PäRjÄä kU nAiNeN oN tOlLaNeN. vielä pahempi, ku mä oon ns. räväkämpi ihmine ku mu hani, joka on rauhallinen ku tyyni meri :D eli että hani mukamas tekis just sillee ku minä haluan, eikä hänellä ois omaa tahtoa ollenkaan. huh, avauduinpa samalla vähäsen, kylläpä keveni olo! also ihan vaan tiedoksi niille ihmisille, jotka tuhlaa aikaansa varsinkin sellaisen mielipiteensä, joka on luokkaa "HYI VITTU MITE JOKU KEHTAA MIKÄ HORO LEHMÄ" ni... te voitte scrollata ohi ja antaa olla. saatte ajatella mitä haluatte tai no itse asiassa oma elämänne helpottuis ihan sikana, ku muuttaisitte asenteitanne, mut älkää nyt saatana sitä sille toiselle kertoko. siitä ei saa kukaan mitään, usko pois! ei siitä saa itsekään mitään, niinku jes olit ihan vitun ilkeä ja hirveä jolleki muulle - ootko nyt tyytyväinen? ootko? jos oot, ni ... noh, jätän sanomatta. huhhuh, ku tää mun kirjotus on pitkä ku nälkävuosi, mut tottakai haluan vielä avautua lyhyesti omista kokemuksistani. mä oon lihava ihminen, joka on tyytyväinen itseensä. mä oon lihava ihminen, joka tykkäis julkasta tollasia kuvia. mä oon lihava nainen, joka on tyytyväinen itseensä ja julkaisee vähäpukeisia kuvia ja twerkkivideoita eli voitte vaan kuvitella sen vihan ja nöyryyttämisen halun määrän, jota mä oon elämässäni kohdannu. "öö hyi vittu toi läski ei kyl mitää hyvää huomioo saa" "mite toi vitun ruma läski kehtaa" "luuleekse et joku tykkää näistä..." ja vaikka mitä saatana muuta. sellane tiedotus vaa näille tyypeille, että... tietäsittepä vaan. :D mut niin nainen jo itsessään, joka on kuin minä, on maailman isoin synti mut voi auta vittusaatanaperkele armias, kun olet vielä iso ihminen. niinku antakaa mun kaikki kestää! [SIZE=5][B]tldr: naisviha näkyväksi! kaikki mukaan talkoisiin, jotta muun muassa naisen kehon yliseksualisointi loppuu, KIITOS. oon nii väsyny tähän vanhanaikaseen touhuun, niinku nyt sitten. perkele. [/B][/SIZE] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä mieltä ootte?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja