Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä mieltä ootte?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 76165" data-attributes="member: 303"><p>Mun mielestä on ihan ok olla sitä mieltä, että ei haluaisi kumppaninsa jakavan esim. paljastavia kuvia somessa. Samalla oon sitä mieltä että on jokaisen oma asia, millaisia kuvia haluaa itsestään jakaa. Jos parisuhteessa olevilla nää asiat ei kohtaa, joko pitää löytää kompromissi tai lopettaa parisuhde. </p><p></p><p>Sama pätee muihinkin mielipide-eroihin. On ihan yhtä ok mielipiteitä, että haluaako asua kaupungin keskustassa vai keskellä metsää, mutta parisuhteessa olis hyvä olla suunnilleen samaa mieltä asiasta. </p><p></p><p>Itse en esim. jaksaisi ylipäätään olla parisuhteessa jonkun kanssa, joka päivittää kaiken someen, vaikka jokaisella toki on siihen oikeus ja se on ihan ok. Itse en vaan jaksaisi sitä, pidän mieluummin tekemiseni omana tietonani ja tuntuisi oudolta jos kumppani taas haluaisi jakaa kaiken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 76165, member: 303"] Mun mielestä on ihan ok olla sitä mieltä, että ei haluaisi kumppaninsa jakavan esim. paljastavia kuvia somessa. Samalla oon sitä mieltä että on jokaisen oma asia, millaisia kuvia haluaa itsestään jakaa. Jos parisuhteessa olevilla nää asiat ei kohtaa, joko pitää löytää kompromissi tai lopettaa parisuhde. Sama pätee muihinkin mielipide-eroihin. On ihan yhtä ok mielipiteitä, että haluaako asua kaupungin keskustassa vai keskellä metsää, mutta parisuhteessa olis hyvä olla suunnilleen samaa mieltä asiasta. Itse en esim. jaksaisi ylipäätään olla parisuhteessa jonkun kanssa, joka päivittää kaiken someen, vaikka jokaisella toki on siihen oikeus ja se on ihan ok. Itse en vaan jaksaisi sitä, pidän mieluummin tekemiseni omana tietonani ja tuntuisi oudolta jos kumppani taas haluaisi jakaa kaiken. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä mieltä ootte?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja