Lukio Mitä otit tai otat evääksi yo-kirjoituksiin?

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Kirjoitin jo vuosia sitten ja mulla oli eväänä ylppäreissä vaan valtava kasa irtokarkkeja :D Mussutin karkkia ja kaikenlaisia suklaakonvehteja ilman syyllisyyttä.

Oli eväsleivätkin valmiina, mutta en vaan saanut syötyä niitä kokeiden aikana, vaan vasta kokeiden jälkeen.

Mitä itse otat tai otit evääksi yo-kirjoituksiin ja söikö kukaan näkkäriä tai hajupommeja koesalissa? :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kirjotin viime keväänä (jeejee legendaariset koronakirjotukset). Mulla oli eväänä leipää, suolapähkinöitä (yritin syödä hiljaa xD), välipalapatukoita ja suklaata. Sit tietty vesipullo.
Eli ei ollu mitään voimakkaasti haisevaa, mutta kiva jos lähellä istui joku jolla oli banaani eväänä. Koska banaani on yks ällöttävimmistä asioista mitä tiiän ja jo se haju alkaa melkein oksettaa D:

Mul oli sama leipien kanssa, en pystyny syödä kokeiden aikana vaan vasta sen jälkeen.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
kaks leipää, viinirypäleitä, suolakeksejä ja irtokarkkeja. juomana vettä ja teetä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Mulla on ollut pätkis patukoita ja pullia. (en ole halunnut ottaa mitään rouskuvaa koska se kuuluu niin selvästi).

Jokaisella kerralla olen syönyt vain muutaman pätkis patukan ajan kuluksi. Pullat syönyt vasta kaikkien kirjoitusten jälkeen.:LOL:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Omistakin kirjoituksista on jo vuosia aikaa, mutta muistaakseni silloin otin viinirypäleitä, ruisleipää (maksamakkaralla), suklaata ja olisikohan ollut cashewpähkinöitäkin. Ja tietysti vettä.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Sämpylää ja suklaata, en kyllä koskaan syönyt sitä sämpylää :D vikalla kerralla en ottanu mitään ku ei niitä eväitä tullu syötyä muutenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Pähkinöitä, suklaata, eväsleipiä, karjalanpiirakoita, pikkutomaatteja, vettä, banaania, jogurttia. Tein syksyllä kaksi yo:ta ja yhden prelin, en siis ottanut noita kaikkia samaan kokeeseen :D Kevään preleissä sai käydä ruokalassa syömässä.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Todella kätevä väliaikaiseen käyttöön sopiva ravinto on nutrilett-ateriankorvikkeet, niitä söin yo-kirjoituksissakin. Pitää nälkää hyvin ja syöminen on nopeaa ja hiljaista. Lisäksi taisi olla mukana miniluumutomaatteja naposteluun, pilttihilloa ja appelsiinimehua.
 
Ylös Pohja