Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
mitä saatte tästä asperger-testistä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62443" data-attributes="member: 34"><p>Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 11 sekuntia ja testipistemääräsi on 109 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.</p><p></p><p>Ei oo diagnoosia. Mulla kestää kyllä jokaisen lomakkeen täyttämisessä sata vuotta ja vihaan sitä puuhaa. Se on oikeest ahistavaa. Ja hidasta.</p><p></p><p>Kiva, voitin näköjään kaikki muut ajallani. Siis että kellään muulla ei tainnut mennä seittemän minuuttia. En tajua miten ihmiset pystyy tekee niin nopeesti. Mä oon aina koulussakin ollu se vika joka täyttää jotain kouluterveyskyselyä ihan hiki hatussa ja paineissa ja opettaja aina vaa "tee vaan ihan rauhassa" siis se menee niiku iha liiallisuuksiin se aika mitä käytän näihin. Ylppäreissäkin mulla oli lisäaika (onneksi???) Käytössä. Joku vitun aivovamma mulla on joka tapauksessa. Must tuntuu et ajattelen todella hitaasti ja unohdan jotenki asioita enkä pysty keskittymään ni johtuu kai siitä. Ja alan oikeasti epäilemään itelläni vähän tätä tai ainakin mun kaveri kerran sano että mulla saattas olla joku tämmönen ja oon itekin sitä miettiny tosiaan mut nii en tiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62443, member: 34"] Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 11 sekuntia ja testipistemääräsi on 109 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Ei oo diagnoosia. Mulla kestää kyllä jokaisen lomakkeen täyttämisessä sata vuotta ja vihaan sitä puuhaa. Se on oikeest ahistavaa. Ja hidasta. Kiva, voitin näköjään kaikki muut ajallani. Siis että kellään muulla ei tainnut mennä seittemän minuuttia. En tajua miten ihmiset pystyy tekee niin nopeesti. Mä oon aina koulussakin ollu se vika joka täyttää jotain kouluterveyskyselyä ihan hiki hatussa ja paineissa ja opettaja aina vaa "tee vaan ihan rauhassa" siis se menee niiku iha liiallisuuksiin se aika mitä käytän näihin. Ylppäreissäkin mulla oli lisäaika (onneksi???) Käytössä. Joku vitun aivovamma mulla on joka tapauksessa. Must tuntuu et ajattelen todella hitaasti ja unohdan jotenki asioita enkä pysty keskittymään ni johtuu kai siitä. Ja alan oikeasti epäilemään itelläni vähän tätä tai ainakin mun kaveri kerran sano että mulla saattas olla joku tämmönen ja oon itekin sitä miettiny tosiaan mut nii en tiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
mitä saatte tästä asperger-testistä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja