Seurustelu Mitä tää meinaa?

Tosijjaan

Harjoittelija
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
0
Kysyin mun ihastusta nyt täs 3kk sitte, se vastas sillo "emt". Se ei oo vieläkää vastannu siihe ja just äsken ku kysyin et haluaako se ylipäätään vastata siihen nii se vastas "Emt". Meillä on siis ollu ny säätöä muutama kuukaus. Ihmettelen et miten voi kestää miettiä tollasta 3kk. Pliis auttakkaa joku.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Ei sitä kiinnosta seurustella, tai jos tuo on ainoa viestinne asiaa koskien niin tuskin edes muistaa. Jättäisin heti.
 

Tosijjaan

Harjoittelija
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
0
Mitä tuo tarkoittaa että kysyit sitä, siis kysyit haluaako se seurustella? Itse varmaan antaisin asian olla ja yrittäisin unohtaa tuollaisen epämääräisen jahkailijatyypin, jos se ei kerran suoraan kysymykseenkään anna kunnollista vastausta.
Just sitä kyssyin
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ootteko tosi nuoria? Mun mielestä emt ei oo mikää kummone vastaus jos kiinnostaa kumminki. Ite säädin melkei puoli vuotta ennen ku virallistettiin seurusteluks yksinkertasesti koska mua ahdisti ajatus nii paljo omista syistä. Silloin kyl asia oli keskusteltu ja syy oli selvä myös toiselle osapuolelle ja ymmärrettii toisiamme. Mut toi on vähän epämäärästä vastailua. Sano sille suoraan se et haluut kunnollisen vastauksen.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Ei oo tunteita sua kohtaa mutta ei anna suoraa vastausta koska jos tuleekin olo että haluu vaan jonkun niin pitää sun vaihtoehtona
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Emt. On aika epämääräinen vastaus. Mutta selkeästi tarkoittaa ettei suhdetta halua koska silloin sanoisi suoraan joo. Voi olla että kokee emt. Olevan helpompi sanoa kuin suoraan en. Tai sillä siirtää sitä tulevaisuuteen kun ei halua käsitellä asiaa juuri nyt. Tai pitää teidän säädöstä eikä halua sen loppuvan, mutta ei halua sitoutua. Oli miten oli, niin ei hän suhdetta halua.
Mun töissä mies potilaat kun sanoo vatauskesi "idk", "maybe" tai "might do" tarkoittaa 100% varmasti ei.
 
Ylös Pohja