Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 37647" data-attributes="member: 34"><p>Oop ei saatana löysinkin ehkä mahdollisesti noi kaikki vanaja-sarjat, en yhtenä boxina vaa kaikki kolme erikseen.... Mutta kai silti vois hankkii? En tiiä saatana ku pelottaa. Onko tämä virhe :D hmm. No ainakin lihaksia ja luoteja vois hankkii ku siit ei oo niit jaksoi youtubessakaan mut noi muutki vois hankkii kyl ihan siks jos siin on lisämatskui (yes, i'm that crazy) 😭😭 pistetään harkintaan.</p><p></p><p>Toisaalta mua pelottaa ihan saaaaaatanasti koska jotenkin must tuntuu et tää muuttuu entistä todemmaks jos hankin actually dvd:eit (tai sen kirjan). Tai se on jotenki sellane moment et nonii oon oikeest niin hullu et hankin näit asioit itelleni. Vaikka siis.... Tietysti oon mä joka tapauksessa eihä se vaikuta siihen oikeesti mut jotenki niiku... Hui. Mut mä kyl oikeest haluisin hankkii noit. Damn. Ja sit äiti on sillee noh minkäs takia sä katot kummeleita noin ahkerasti 🙃 aaaaaaaaaaa :D no siis. Emt miksei se olis uskottavaa et sanon vaa että tykkään niistä sarjoist lmaooo ei kai se mitää arvaa et oon vitu rakastunu 🤔 tuskinpa XDDDDDD voi vittu oikeest help.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 37647, member: 34"] Oop ei saatana löysinkin ehkä mahdollisesti noi kaikki vanaja-sarjat, en yhtenä boxina vaa kaikki kolme erikseen.... Mutta kai silti vois hankkii? En tiiä saatana ku pelottaa. Onko tämä virhe :D hmm. No ainakin lihaksia ja luoteja vois hankkii ku siit ei oo niit jaksoi youtubessakaan mut noi muutki vois hankkii kyl ihan siks jos siin on lisämatskui (yes, i'm that crazy) 😭😭 pistetään harkintaan. Toisaalta mua pelottaa ihan saaaaaatanasti koska jotenkin must tuntuu et tää muuttuu entistä todemmaks jos hankin actually dvd:eit (tai sen kirjan). Tai se on jotenki sellane moment et nonii oon oikeest niin hullu et hankin näit asioit itelleni. Vaikka siis.... Tietysti oon mä joka tapauksessa eihä se vaikuta siihen oikeesti mut jotenki niiku... Hui. Mut mä kyl oikeest haluisin hankkii noit. Damn. Ja sit äiti on sillee noh minkäs takia sä katot kummeleita noin ahkerasti 🙃 aaaaaaaaaaa :D no siis. Emt miksei se olis uskottavaa et sanon vaa että tykkään niistä sarjoist lmaooo ei kai se mitää arvaa et oon vitu rakastunu 🤔 tuskinpa XDDDDDD voi vittu oikeest help. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja