Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 37652" data-attributes="member: 34"><p>Herranjumala OIKEESTI joulukuusta toukokuuhun ihan chillisti täysin jumissa yhden saakelin äijän kans :DDD ei hyvää päivää vittu. Ihan HIRVEETÄ. ja uskomatonta sekin et oon nähny jokaisen kummeli-jakson (areenasta), jokaisen gaala-jakson, jokaisen kontio & parmas jakson (koht tulee lisää 😬), ja sillon ennen muinoin olin sillee "mikä vitu kummeli, mikäköhä konsepti tääki o" siis silloin pikkulapsena muistan tismalleen ajatelleeni että mikäs vittu tämä oikeestaan on, en ehkä ihan noilla sanoilla mutta kuitenkin mielessäni ihmettelin jotain että mikä juttu, et oon kuullu täst mut onks tää niiku jotai komediaa vai ja ilmeisesti joku vitu legenda sit on ku ihmiset puhuu nii paljo siit. Voi sitä aikaa ku olin pikkune ipana enkä tienny viel. Voi luoja. Kuka ois arvannu et tää on mun kohtaloni :D voi herranjestas. Ja vielä se kun kaisa hela oli putouksessa ja tutkin asiaa hieman ja olin sillee "hmm" ja aattelin et ihastunkoha mä joskus johonkin noista. BITCH YOU GUESSED IT 🤔</p><p></p><p>eih en mä ees yritä ymmärtää. Mut on kyl hulvatonta et täs on menny niin paljon aikaa ja edelleen ihan samat setit. En pysty käsittämään. En.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 37652, member: 34"] Herranjumala OIKEESTI joulukuusta toukokuuhun ihan chillisti täysin jumissa yhden saakelin äijän kans :DDD ei hyvää päivää vittu. Ihan HIRVEETÄ. ja uskomatonta sekin et oon nähny jokaisen kummeli-jakson (areenasta), jokaisen gaala-jakson, jokaisen kontio & parmas jakson (koht tulee lisää 😬), ja sillon ennen muinoin olin sillee "mikä vitu kummeli, mikäköhä konsepti tääki o" siis silloin pikkulapsena muistan tismalleen ajatelleeni että mikäs vittu tämä oikeestaan on, en ehkä ihan noilla sanoilla mutta kuitenkin mielessäni ihmettelin jotain että mikä juttu, et oon kuullu täst mut onks tää niiku jotai komediaa vai ja ilmeisesti joku vitu legenda sit on ku ihmiset puhuu nii paljo siit. Voi sitä aikaa ku olin pikkune ipana enkä tienny viel. Voi luoja. Kuka ois arvannu et tää on mun kohtaloni :D voi herranjestas. Ja vielä se kun kaisa hela oli putouksessa ja tutkin asiaa hieman ja olin sillee "hmm" ja aattelin et ihastunkoha mä joskus johonkin noista. BITCH YOU GUESSED IT 🤔 eih en mä ees yritä ymmärtää. Mut on kyl hulvatonta et täs on menny niin paljon aikaa ja edelleen ihan samat setit. En pysty käsittämään. En. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja