Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 37684" data-attributes="member: 34"><p>EI SAATANA NYT MENEE TAAS LUJAA tein porkalle soittolistan ja MIKSI VITUSSA TEIN NIIN ni sitä en tiedä mutta tulipa tehtyä</p><p></p><p>ALSO kuuntelin muutamia biisejä mitä kuuntelin VUOSI SITTEN TOUKOKUUSSA ja tajusin et NYT ON TOUKOKUU niiku sillonki JA APUA! mul oli sillon kunnon ola-psykoosit (JA LASSE-PSYKOOSIT VITTU APUA) ja en pysty YHTÄÄN nyt olemaan tän asian kanssa :D se vitun viime vuosi oikeesti siis basically koronan takia rakastuin sillon olaan koska koronan takia euroviisut peruttiin joten näytettiin niitä vanhoja ja sit rakastuin olaan NOIN, HUPS VAAN :DDDDDDD ja basically saatto olla olan syytä että aloin sillon aattelee taas lassee....... JA VITTU SE OLI..... VOI VITTU ETTÄ OLI. kyllä. Ja tyyliin sen takia mietin lassee viel syksylläkin muistaakseni ja AAAAA MITÄ VITTUA! :D JA NYT TAAS TÄÄ VITUN TOUKOKUU ku kevät on niin vitusti käynnissä ja aurinko paistaa ja tässähän sekoo vittu kuka tahansa jos on noin saatanan aurinkoista. Helvetti :D vittu että odotan innolla mitä tästä seuraa. Tästä KAIKESTA. Vittu tää on ihan samanlaista ku viime vuoden toukokuu. Tavallaan mutta oikeestaan ei. On ja ei. Yes but actually no. hhjejejrjrkrkfngkglglgkgkgkfkkf MITÄ VITTUA NYT hahahaha mun alitajunta mitä vittua huudan ei saatana en kestä yhtään. En osaa selittää mut mun alitajunta muodostaa koko ajan mun päässä sellast kuvaa niiko mikä on joku random sekotus bb-talon kylppärist + yhen mun entisen kaverin kylppärist voi vittu ja jostain syystä mun alitajunta on oikeest koko vitu päivän muodostanu sitä kuvaa jatkuvasti ja oon sillee mitä nyt vittu taas :D en tiiä miks varmaa ku oon kattonu bb ja sit jotenki ehk se muistuttaa sen tyypin kylppärii ni ne sekottuu jotenki ja voi nyt vittujen kevät taas. Kaiken lisäks kuuntelen nytte vilin soittolistaa joten tässä sekottuu hienosti tämä kevät, viime syksy ja viime vuoden kevät tietysti. Upeaaaaaaaaaaa toimintaaaa. Ei nyt jeesus voi hyvänen aika oikeesti. Ja älä ny vaan sano et mietin taas potee. Ei voi olla. Ei todellakaan voi olla. Ei hyvä helvetti nyt sentään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 37684, member: 34"] EI SAATANA NYT MENEE TAAS LUJAA tein porkalle soittolistan ja MIKSI VITUSSA TEIN NIIN ni sitä en tiedä mutta tulipa tehtyä ALSO kuuntelin muutamia biisejä mitä kuuntelin VUOSI SITTEN TOUKOKUUSSA ja tajusin et NYT ON TOUKOKUU niiku sillonki JA APUA! mul oli sillon kunnon ola-psykoosit (JA LASSE-PSYKOOSIT VITTU APUA) ja en pysty YHTÄÄN nyt olemaan tän asian kanssa :D se vitun viime vuosi oikeesti siis basically koronan takia rakastuin sillon olaan koska koronan takia euroviisut peruttiin joten näytettiin niitä vanhoja ja sit rakastuin olaan NOIN, HUPS VAAN :DDDDDDD ja basically saatto olla olan syytä että aloin sillon aattelee taas lassee....... JA VITTU SE OLI..... VOI VITTU ETTÄ OLI. kyllä. Ja tyyliin sen takia mietin lassee viel syksylläkin muistaakseni ja AAAAA MITÄ VITTUA! :D JA NYT TAAS TÄÄ VITUN TOUKOKUU ku kevät on niin vitusti käynnissä ja aurinko paistaa ja tässähän sekoo vittu kuka tahansa jos on noin saatanan aurinkoista. Helvetti :D vittu että odotan innolla mitä tästä seuraa. Tästä KAIKESTA. Vittu tää on ihan samanlaista ku viime vuoden toukokuu. Tavallaan mutta oikeestaan ei. On ja ei. Yes but actually no. hhjejejrjrkrkfngkglglgkgkgkfkkf MITÄ VITTUA NYT hahahaha mun alitajunta mitä vittua huudan ei saatana en kestä yhtään. En osaa selittää mut mun alitajunta muodostaa koko ajan mun päässä sellast kuvaa niiko mikä on joku random sekotus bb-talon kylppärist + yhen mun entisen kaverin kylppärist voi vittu ja jostain syystä mun alitajunta on oikeest koko vitu päivän muodostanu sitä kuvaa jatkuvasti ja oon sillee mitä nyt vittu taas :D en tiiä miks varmaa ku oon kattonu bb ja sit jotenki ehk se muistuttaa sen tyypin kylppärii ni ne sekottuu jotenki ja voi nyt vittujen kevät taas. Kaiken lisäks kuuntelen nytte vilin soittolistaa joten tässä sekottuu hienosti tämä kevät, viime syksy ja viime vuoden kevät tietysti. Upeaaaaaaaaaaa toimintaaaa. Ei nyt jeesus voi hyvänen aika oikeesti. Ja älä ny vaan sano et mietin taas potee. Ei voi olla. Ei todellakaan voi olla. Ei hyvä helvetti nyt sentään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja