Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
mitä teille kuuluu tänään?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lukutoukka_05_" data-source="post: 84558" data-attributes="member: 9"><p>En tiiä toisaalta kuuluu hyvää ja toisaalta ei. Oon ilonen kun sain tietää että sain enkun kokeesta 5+ eli pääsin läpi jeeee (viime kokeesta sain 4+ eli paransin numerolla) ja huomenna on koeviikon viimenen koe. Oon myös ilonen et tän päivän mantsan koe meni (kai?) hyvin ja sain hissan kokeesta 8- josta oon ylpee. Toisaalta stressaan huomista bilsan koetta koska en oo oikeestaan lukenut siihen enkä tajua ollenkaan rehevöitymistä ja hapettumista yms asioita joten oon huomenna aika kusessa. Ja mantsan karttakoe meni tänään aika perseelleen koska siinä kysyttiin kaikki aasian asiat mitä en osannut :) noh sain siitä 6, ois se huonomminkin voinut mennä.... Ja stressaan myös maanantaina äikässä pidettävää paneelikeskustelua jossa keskustellaan ryhmissä lukemiensa kirjan henkilöiden VUOROVAIKUTUSSUHTEISTA ANTEEKS MUT MITÄ VITTUA! Miten sellasesta asiasta on mahollista keskustella normaalisti ja ilman et sitä tulee kauheen awkwardia??</p><p></p><p>Mut joo muuten kuuluu ihan perus hyvää. Väsyttää vaan kauheesti. onneks oon menossa lauantaina verikokeeseen jossa katotaan onko mulla raudan puutetta ja jos saisin jotain rautatabletteja yms niin ois ihan kiva.</p><p></p><p>tulipas tosi valittava teksti :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukutoukka_05_, post: 84558, member: 9"] En tiiä toisaalta kuuluu hyvää ja toisaalta ei. Oon ilonen kun sain tietää että sain enkun kokeesta 5+ eli pääsin läpi jeeee (viime kokeesta sain 4+ eli paransin numerolla) ja huomenna on koeviikon viimenen koe. Oon myös ilonen et tän päivän mantsan koe meni (kai?) hyvin ja sain hissan kokeesta 8- josta oon ylpee. Toisaalta stressaan huomista bilsan koetta koska en oo oikeestaan lukenut siihen enkä tajua ollenkaan rehevöitymistä ja hapettumista yms asioita joten oon huomenna aika kusessa. Ja mantsan karttakoe meni tänään aika perseelleen koska siinä kysyttiin kaikki aasian asiat mitä en osannut :) noh sain siitä 6, ois se huonomminkin voinut mennä.... Ja stressaan myös maanantaina äikässä pidettävää paneelikeskustelua jossa keskustellaan ryhmissä lukemiensa kirjan henkilöiden VUOROVAIKUTUSSUHTEISTA ANTEEKS MUT MITÄ VITTUA! Miten sellasesta asiasta on mahollista keskustella normaalisti ja ilman et sitä tulee kauheen awkwardia?? Mut joo muuten kuuluu ihan perus hyvää. Väsyttää vaan kauheesti. onneks oon menossa lauantaina verikokeeseen jossa katotaan onko mulla raudan puutetta ja jos saisin jotain rautatabletteja yms niin ois ihan kiva. tulipas tosi valittava teksti :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
mitä teille kuuluu tänään?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja