Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 85917" data-attributes="member: 34"><p>Tarkotan että miten sen kaa pystyy elää.</p><p></p><p>Mietin vain kun joskus oli joku juttu että mun veli ois saattanut raiskata jonkun mut en koskaan oikeen saanu tietää pitikö se paikkaansa vai ei ja pyyhin sen mielestäni koska olin liian shokissa</p><p></p><p>Jos se ei raiskannu niin seksuaalinen ahdistelija se ainakin on koska se ahdisteli mun kaveria kerran. Mun on vieläkin vaikee käsittää sitä ja muistan kuinka en pystynyt olemaan normaalisti sillon. Oltiin tosi nuoria, ihan lapsia mun kamun kaa sillon. Mun veli oli hiukan vanhempi. Vaikee käsittää kuinka oma veli voi olla sellanen törkykasa joka pystyy ahdistelee seksuaalisesti toista ihmistä. Ku kuulin siitä mun kaverilta mulle tuli ihan vitun shokeeraava olo muistan vaa et menin oikeesti ihan outoon tilaan.</p><p></p><p>Ja oon eläny tän asian kanssa niin pitkään. Niin vitun pitkään. Ja aina välillä vaa mietin et kuinka vitun sekasin toi jätkä on.</p><p></p><p>Kerrottiin sillon siitä asiasta mutsille ja se piti jonku puhuttelun mun veljelle mut en tiiä, en osaa suhtautua vieläkään tähän asiaan. Miten sen voi hyväksyä et oma veli on ällöttävä sika? Ja silti sitä rakastaa vaikka se aina pilaa kaiken mun elämässä, riehumalla kännissä kotona ja hajottamalla paikkoja. Se on hajottanut monta meidän autoakin ku se on riehunu tai ajanu kännissä. Se on about yrittänyt lyödä iskää yms ja kerran se heitti jonku bilispöydän raivopäissään tai kaato sen tai emt.</p><p></p><p>En oikeesti tajuu miten voin elää tän kanssa. Tuntuu epätodelliselt.</p><p></p><p>Ja eihän se oo mun vika että mu veli ahdisteli mun kaverii mut tunnen siitä syyllisyyttä vieläkin ja hävettää. Enkä osaa suhtautua koko asiaan mitenkään.</p><p></p><p>Mitä vittua tässäkään enää voi tehdä. Täytyy melkeinpä puhua psykologille.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 85917, member: 34"] Tarkotan että miten sen kaa pystyy elää. Mietin vain kun joskus oli joku juttu että mun veli ois saattanut raiskata jonkun mut en koskaan oikeen saanu tietää pitikö se paikkaansa vai ei ja pyyhin sen mielestäni koska olin liian shokissa Jos se ei raiskannu niin seksuaalinen ahdistelija se ainakin on koska se ahdisteli mun kaveria kerran. Mun on vieläkin vaikee käsittää sitä ja muistan kuinka en pystynyt olemaan normaalisti sillon. Oltiin tosi nuoria, ihan lapsia mun kamun kaa sillon. Mun veli oli hiukan vanhempi. Vaikee käsittää kuinka oma veli voi olla sellanen törkykasa joka pystyy ahdistelee seksuaalisesti toista ihmistä. Ku kuulin siitä mun kaverilta mulle tuli ihan vitun shokeeraava olo muistan vaa et menin oikeesti ihan outoon tilaan. Ja oon eläny tän asian kanssa niin pitkään. Niin vitun pitkään. Ja aina välillä vaa mietin et kuinka vitun sekasin toi jätkä on. Kerrottiin sillon siitä asiasta mutsille ja se piti jonku puhuttelun mun veljelle mut en tiiä, en osaa suhtautua vieläkään tähän asiaan. Miten sen voi hyväksyä et oma veli on ällöttävä sika? Ja silti sitä rakastaa vaikka se aina pilaa kaiken mun elämässä, riehumalla kännissä kotona ja hajottamalla paikkoja. Se on hajottanut monta meidän autoakin ku se on riehunu tai ajanu kännissä. Se on about yrittänyt lyödä iskää yms ja kerran se heitti jonku bilispöydän raivopäissään tai kaato sen tai emt. En oikeesti tajuu miten voin elää tän kanssa. Tuntuu epätodelliselt. Ja eihän se oo mun vika että mu veli ahdisteli mun kaverii mut tunnen siitä syyllisyyttä vieläkin ja hävettää. Enkä osaa suhtautua koko asiaan mitenkään. Mitä vittua tässäkään enää voi tehdä. Täytyy melkeinpä puhua psykologille. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja