Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 86062" data-attributes="member: 34"><p>Huvittavaa. Mutsi ei varmaan edes muista tota ahistelukeissiä eikä sitä näytä sekään häiritsevän ollenkaan että sen poika on mahollisesti raiskaaja, tai ainakin sitä semmosest syytettiin mutta en sit tiiä varmaks että oliko aiheeton. Meanwhile mä kannan näitä asioita sisälläni koko elämäni vuosi vuoden jälkeen, sulkeudun ja yritän selvitä esim koulussa ja oireilen koko ajan. Sillonkin kun lokakuun alussa se rikko ton ovenkahvan niin minä olin se joka oireili kaikista eniten koko ajan. Veli ei edes muistanu koko asiaa sitten myöhemmin. Ja mutsikin oli iha normaali. Mä taas kärsin hirveistä ahdistuksesta ja taas seuraavan kerran ku veli oli kännis ni pelkäsin että sille tapahtuu jotain koska se oli niin tajuttoman huonossa kunnossa kun se tuli kotiin ja jouduin auttaa sen omaan huoneeseensa. Kaikki oli ihan päin helvettiä sillonki. Ja sitten taas kun oli kännissä joku aika sitten mä menin taas siihen samaan tilaan et "älä vaan ala rikkoo mitään älä vaan ala rikkoo mitään" ja puristin ahistuksissani tölkin ihan ruttuun käsissäni ja hyperventiloin.</p><p></p><p>Ja kaikki muut vaan maistelee viinii sillee "jaa vois mennä nukkumaan kohta" samalla ku mä hyperventiloin niin että taju lähtee.</p><p></p><p>Ok seems legit</p><p></p><p>Onks ne oikeesti niin tottunu tähän et niit ei edes kiinnosta</p><p></p><p>Mä en edes kykene normaaliin elämään kun mietin jatkuvasti et koska toi tyyliin murhaa jonkunja et kuinka pahasti sillä on päässä vikaa. Mietin myös jatkuvasti et koska se tappaa ittensä koska sitäkin pelkään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 86062, member: 34"] Huvittavaa. Mutsi ei varmaan edes muista tota ahistelukeissiä eikä sitä näytä sekään häiritsevän ollenkaan että sen poika on mahollisesti raiskaaja, tai ainakin sitä semmosest syytettiin mutta en sit tiiä varmaks että oliko aiheeton. Meanwhile mä kannan näitä asioita sisälläni koko elämäni vuosi vuoden jälkeen, sulkeudun ja yritän selvitä esim koulussa ja oireilen koko ajan. Sillonkin kun lokakuun alussa se rikko ton ovenkahvan niin minä olin se joka oireili kaikista eniten koko ajan. Veli ei edes muistanu koko asiaa sitten myöhemmin. Ja mutsikin oli iha normaali. Mä taas kärsin hirveistä ahdistuksesta ja taas seuraavan kerran ku veli oli kännis ni pelkäsin että sille tapahtuu jotain koska se oli niin tajuttoman huonossa kunnossa kun se tuli kotiin ja jouduin auttaa sen omaan huoneeseensa. Kaikki oli ihan päin helvettiä sillonki. Ja sitten taas kun oli kännissä joku aika sitten mä menin taas siihen samaan tilaan et "älä vaan ala rikkoo mitään älä vaan ala rikkoo mitään" ja puristin ahistuksissani tölkin ihan ruttuun käsissäni ja hyperventiloin. Ja kaikki muut vaan maistelee viinii sillee "jaa vois mennä nukkumaan kohta" samalla ku mä hyperventiloin niin että taju lähtee. Ok seems legit Onks ne oikeesti niin tottunu tähän et niit ei edes kiinnosta Mä en edes kykene normaaliin elämään kun mietin jatkuvasti et koska toi tyyliin murhaa jonkunja et kuinka pahasti sillä on päässä vikaa. Mietin myös jatkuvasti et koska se tappaa ittensä koska sitäkin pelkään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja