Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 86085" data-attributes="member: 34"><p>Kiitoksia paljon D: ajattelin vaan että se on "tyhmää" että miks oon niin ahdistunut tästä vaikka se ahdisteli "vaan" mun kaveria eikä mua, mut kun miettii oikeesti niin totta kai se on silti ihan hirveetä paskaa mitä kenenkään ei pitäs joutuu kokemaan. Siis silleen että vaikka en itse ollut kohde niin silti tilanne on todella hankala siedettäväks ja varsinkin just tän puhumattomuuden takia, ku en puhu täst ikinä kellekään, en mä puhu edes sen mun kaverin kanssa tästä. Sit alkaa miettiä jopa että tapahtuko koko asia edes vai oonko keksiny päästäni sen. Vaikka ei ite ollu kohde ni ei ihme että mieli järkkyy.</p><p></p><p>Joo, oon ite ainakin ehdottanu että veli menis juttelee jonneki Mutta ei se vissiin haluu. Et en tiedä mitä mun pitäs tehdä. En tiedä auttaisko se jos ettisin sille valmiiks jonkin paikan mutta ku en mä osaa itekään enkä usko et se siltikään haluis mennä. Oon ihan kujal et mitä tän kans pitäs tehdä. Mut joo. Aattelin että puhun tästä ehkä mun nuotti-valmentajan kans. Mul on keskiviikkona aika niin ehkä sillon sitten, jos siinä nyt on aikaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 86085, member: 34"] Kiitoksia paljon D: ajattelin vaan että se on "tyhmää" että miks oon niin ahdistunut tästä vaikka se ahdisteli "vaan" mun kaveria eikä mua, mut kun miettii oikeesti niin totta kai se on silti ihan hirveetä paskaa mitä kenenkään ei pitäs joutuu kokemaan. Siis silleen että vaikka en itse ollut kohde niin silti tilanne on todella hankala siedettäväks ja varsinkin just tän puhumattomuuden takia, ku en puhu täst ikinä kellekään, en mä puhu edes sen mun kaverin kanssa tästä. Sit alkaa miettiä jopa että tapahtuko koko asia edes vai oonko keksiny päästäni sen. Vaikka ei ite ollu kohde ni ei ihme että mieli järkkyy. Joo, oon ite ainakin ehdottanu että veli menis juttelee jonneki Mutta ei se vissiin haluu. Et en tiedä mitä mun pitäs tehdä. En tiedä auttaisko se jos ettisin sille valmiiks jonkin paikan mutta ku en mä osaa itekään enkä usko et se siltikään haluis mennä. Oon ihan kujal et mitä tän kans pitäs tehdä. Mut joo. Aattelin että puhun tästä ehkä mun nuotti-valmentajan kans. Mul on keskiviikkona aika niin ehkä sillon sitten, jos siinä nyt on aikaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mitä tekisitte jos teidän esim. sisarus ois raiskannut jonkun :)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja