Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua en oo ikinä elämässäni ahdistunu näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 18820" data-attributes="member: 34"><p>Tein testin (joka ei siis ollu mikään täysin höpöhöpö testi vaan ihan semi luotettava ilmeisesti) ja sain tulokseksi: "</p><h3>Your sexual orientation is 96.4% heterosexual, 75% homosexual, which places you in the bisexual quadrant."</h3><p></p><p>Sooooooo, maybe that's true then. Tai silleen se kyl vaikutti silt et se testi perustuu niiku oikeesti totuuteen, eikä oo mikää random tyypin laatima joten. Ehkä voin olla rauhallisin mielin vaikka kyllä mua silti vähän ahdistaa.</p><p></p><p>Ainoo mikä mua hämmens siinä semisti oli se ku siin sanottii että vastaa kysymyksissä silleen et kuinka USEIN sä oot tuntenu näitä tunteita ja sit melkein kaikis miehiin liittyvissä kysymyksissä vastasin sen et todella usein (tai siis siin oli vaihtoehdot: 👎👎, 👎, sit se keskivaihtoehto mille ei oo emojia täs näköjään, 👍 ja 👍👍, eli niiku kaks peukkuu alaspäin, yks peukku alaspäin, keskel, yks peukku ylöspäin, kaks peukkuu ylöspäin) eli vastasin sen 👍👍 siinä kaikis muis miehiin liittyvissä kysymyksissä paitsi yhessä. Sit melkein kaikis naisiin liityvis kysymyksis tai siis varmaankin kaikis vastasin sen 👍. Eli siitä tulee toi että oon vähemmän naisiin suuntautunu. MUTTA jos mun piti miettiä siinä et kuinka usein ni kertookse sen jos mul nyt vaa täl hetkellä sattuu olemaan useampi mies crush ja naisia vaan pari? Tai niiku et? Miten yleensäkään voi mitata seksuaalisuudelle sinänsä jotain preferenssiä. Siis tarkottaako se nimenomaan sitä että miten USEIN ajattelee miehiä ja naisia vai häh koska joo kyllä mulla sattuu olemaan useammin mies crushei noin niiku yleensä, mut jos miettii et kumman kanssa MIELUUMMIN olisin ni idgaf? Tykkään molemmista yhtä paljon tai ei mua kiinnosta niiku vittuakaan? Mutta useammin ne sattuu olee miehiä i guess? Joten vastasin tuohon myös kaikkiin että mulla on useammin ollu niitä tunteit yleensä miehiä kohtaan (2 viikon ajalt) kuin naisia kohtaan koska mulla on nyt vasta viime päivinä alkanu olee enemmän naisihastuksia taas pitkästä aikaa. Tai niiku et. Mitä vittua.</p><p></p><p>Niiku</p><p>Miks</p><p></p><p>En ymmärrä.</p><p></p><p>Tai jotenki miten sä pystyt mittaamaan mitään tollasta millään tavalla tho</p><p></p><p>En tajuu mitään</p><p></p><p>Mutta okei ton testin mukaan oon siis biseksuaali, mun oman määritelmäni mukaan taas oon bi grey ace, tho. Ahahaha.</p><p></p><p>Vittu. Vituttaa ihan kaikki. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 18820, member: 34"] Tein testin (joka ei siis ollu mikään täysin höpöhöpö testi vaan ihan semi luotettava ilmeisesti) ja sain tulokseksi: " [HEADING=2]Your sexual orientation is 96.4% heterosexual, 75% homosexual, which places you in the bisexual quadrant."[/HEADING] Sooooooo, maybe that's true then. Tai silleen se kyl vaikutti silt et se testi perustuu niiku oikeesti totuuteen, eikä oo mikää random tyypin laatima joten. Ehkä voin olla rauhallisin mielin vaikka kyllä mua silti vähän ahdistaa. Ainoo mikä mua hämmens siinä semisti oli se ku siin sanottii että vastaa kysymyksissä silleen et kuinka USEIN sä oot tuntenu näitä tunteita ja sit melkein kaikis miehiin liittyvissä kysymyksissä vastasin sen et todella usein (tai siis siin oli vaihtoehdot: 👎👎, 👎, sit se keskivaihtoehto mille ei oo emojia täs näköjään, 👍 ja 👍👍, eli niiku kaks peukkuu alaspäin, yks peukku alaspäin, keskel, yks peukku ylöspäin, kaks peukkuu ylöspäin) eli vastasin sen 👍👍 siinä kaikis muis miehiin liittyvissä kysymyksissä paitsi yhessä. Sit melkein kaikis naisiin liityvis kysymyksis tai siis varmaankin kaikis vastasin sen 👍. Eli siitä tulee toi että oon vähemmän naisiin suuntautunu. MUTTA jos mun piti miettiä siinä et kuinka usein ni kertookse sen jos mul nyt vaa täl hetkellä sattuu olemaan useampi mies crush ja naisia vaan pari? Tai niiku et? Miten yleensäkään voi mitata seksuaalisuudelle sinänsä jotain preferenssiä. Siis tarkottaako se nimenomaan sitä että miten USEIN ajattelee miehiä ja naisia vai häh koska joo kyllä mulla sattuu olemaan useammin mies crushei noin niiku yleensä, mut jos miettii et kumman kanssa MIELUUMMIN olisin ni idgaf? Tykkään molemmista yhtä paljon tai ei mua kiinnosta niiku vittuakaan? Mutta useammin ne sattuu olee miehiä i guess? Joten vastasin tuohon myös kaikkiin että mulla on useammin ollu niitä tunteit yleensä miehiä kohtaan (2 viikon ajalt) kuin naisia kohtaan koska mulla on nyt vasta viime päivinä alkanu olee enemmän naisihastuksia taas pitkästä aikaa. Tai niiku et. Mitä vittua. Niiku Miks En ymmärrä. Tai jotenki miten sä pystyt mittaamaan mitään tollasta millään tavalla tho En tajuu mitään Mutta okei ton testin mukaan oon siis biseksuaali, mun oman määritelmäni mukaan taas oon bi grey ace, tho. Ahahaha. Vittu. Vituttaa ihan kaikki. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua en oo ikinä elämässäni ahdistunu näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja