Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua en oo ikinä elämässäni ahdistunu näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 18868" data-attributes="member: 34"><p>Mitä jumalautaaaaahhh taas ok Sanni franssi oh adfjdkdjfjdkd 😭🥰 mähän sanoin et naisurheilijat on kova sana.... Ja näköjään jalkapalloilijat varsinkin. Että sellasta.</p><p></p><p>Niin että tämmösiä henkilöitä mä taas ajattelen niinkun viimestä päivää ja silti vainoharhailen että ei mun ihastukset varmaan oo ees mitään oikeeta. Juu kill me already. Also mul ei oo mitään hemmetin käryä millane mu libido täl hetkel on, ei se ainakaan right now oo häiritsevän korkee et sanoisin et kai mul on sellane lievä "fuck me" olo mut ei nyt mitenkään älyttömästi. On seki niin saatanan hämmentävää ja ahistavaa ku se vaihtelee niin paljon. Siis ihan ääripäästä toiseen. Ihan niiku kirjaimellisesti nollatason haluista siihen että oon koko ajan sillee aaaaaaaaa pls just fuck me :D koko skaala koettu ja vaihtelu on intensiivistä mutta kai se riippuu mm. Ovulaatiosta ja ehkä rakastumisen tasostakin. Ja ehkä vuodenajasta. Ehkä kevät on yleisesti ottaen sellasta et libido on korkeampi. Mikä onkin hauskaa koska emt jos olisin suhteessa tho niin se oiskin jännä juttu koska välillä olisin ihan täysin haluton niiku ihan fr ja sit välillä taas koko ajan kiimaamassa? I-</p><p></p><p>Mite mus voi olla kaks noin erilaista puolta ja molempia esiintyy semi säännöllisesti. Ja sitten toki joskus se libido on enemmän keskitasoakin eikä kumpikaa ääripää. I guess it's normal mut varmaan useimmil ihmisil ei oo näin intense vaihtelua.</p><p></p><p>Ei saatana</p><p></p><p>Huutista joka tuutista</p><p></p><p>Mut Sanni on kuuma anyway hhhhh,,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 18868, member: 34"] Mitä jumalautaaaaahhh taas ok Sanni franssi oh adfjdkdjfjdkd 😭🥰 mähän sanoin et naisurheilijat on kova sana.... Ja näköjään jalkapalloilijat varsinkin. Että sellasta. Niin että tämmösiä henkilöitä mä taas ajattelen niinkun viimestä päivää ja silti vainoharhailen että ei mun ihastukset varmaan oo ees mitään oikeeta. Juu kill me already. Also mul ei oo mitään hemmetin käryä millane mu libido täl hetkel on, ei se ainakaan right now oo häiritsevän korkee et sanoisin et kai mul on sellane lievä "fuck me" olo mut ei nyt mitenkään älyttömästi. On seki niin saatanan hämmentävää ja ahistavaa ku se vaihtelee niin paljon. Siis ihan ääripäästä toiseen. Ihan niiku kirjaimellisesti nollatason haluista siihen että oon koko ajan sillee aaaaaaaaa pls just fuck me :D koko skaala koettu ja vaihtelu on intensiivistä mutta kai se riippuu mm. Ovulaatiosta ja ehkä rakastumisen tasostakin. Ja ehkä vuodenajasta. Ehkä kevät on yleisesti ottaen sellasta et libido on korkeampi. Mikä onkin hauskaa koska emt jos olisin suhteessa tho niin se oiskin jännä juttu koska välillä olisin ihan täysin haluton niiku ihan fr ja sit välillä taas koko ajan kiimaamassa? I- Mite mus voi olla kaks noin erilaista puolta ja molempia esiintyy semi säännöllisesti. Ja sitten toki joskus se libido on enemmän keskitasoakin eikä kumpikaa ääripää. I guess it's normal mut varmaan useimmil ihmisil ei oo näin intense vaihtelua. Ei saatana Huutista joka tuutista Mut Sanni on kuuma anyway hhhhh,,,, [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua en oo ikinä elämässäni ahdistunu näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja