Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua mitä vittua mitä vittua nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 17830" data-attributes="member: 34"><p>Ainii, en kestä tota timpan gay voice se on vitun heavenly 😭😭😭 vitu täydelline <33 aaaaa VITUN täydelline mä hajoon kappaleiks tho, en tajuu miten toi ääni voi olla noin vitun söpöö, sama puhetapa ku alivuokralaiseski sil oli, mä murenen, haihdun pois, i am deceased, rip</p><p></p><p>My man 😭🥰</p><p></p><p>Vittu tää on kyllä kauhee kohtalo rakastua timppaan, helvetin tuskallista</p><p></p><p>En kyl tiiä</p><p></p><p>Siis miten kukaan ei vaan oo niinku timppa, kaikki kalpenee sen rinnal</p><p></p><p>Tuntuu kyllä pahalt sanoo noin mut timppa on kuitenkin timppa, joten</p><p></p><p>Joo emt tavallaan oon kyllä yllättynyt siitä että oon vielki tässä tilanteessa, tavallaa aattelin sillon joulukuussa ku tää alko et no eiköhän tää sit KUITENKI haihdu aika nopee niiku yleensä mulle aina käy, et miten tää vois olla niin poikkeukselline muka et se kestäis oikeest pitkään. Mut näköjään se oli oikeestiki aika paha. En tajuu miten on mahollista et ensimmäistä kertaa varmaan vuosiin käy näin. Juu ei ollu ihan pieni ihastuminen tämä, ei. Elämäni rakkaus. Ja mua huvittaa se että mun elämäni rakkaus ei todellakaan oo kukaan irl-ihastus vaan timppa. Se ei ollu a eikä se ollu e eikä edes j. Vaikka niille mä oon puhunu. Ja niitä mä oon jopa halannuki. Paitsi a:ta en. E:lle tunnustin tunteeni jopa. Mut siltikin timppa on heittämällä enemmän ku ne. Ja e on sentään ollu todella pitkäaikanenki ihastus loppujen lopuksi. Ja j:kin kyllä. Mut kaikesta huolimatta yks hemmetin julkkis vaan tulee ja saa mut kuolemaan. Enkä pääse yli ikinä.</p><p></p><p>Tää on ihan hirveetä mä en pysty</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 17830, member: 34"] Ainii, en kestä tota timpan gay voice se on vitun heavenly 😭😭😭 vitu täydelline <33 aaaaa VITUN täydelline mä hajoon kappaleiks tho, en tajuu miten toi ääni voi olla noin vitun söpöö, sama puhetapa ku alivuokralaiseski sil oli, mä murenen, haihdun pois, i am deceased, rip My man 😭🥰 Vittu tää on kyllä kauhee kohtalo rakastua timppaan, helvetin tuskallista En kyl tiiä Siis miten kukaan ei vaan oo niinku timppa, kaikki kalpenee sen rinnal Tuntuu kyllä pahalt sanoo noin mut timppa on kuitenkin timppa, joten Joo emt tavallaan oon kyllä yllättynyt siitä että oon vielki tässä tilanteessa, tavallaa aattelin sillon joulukuussa ku tää alko et no eiköhän tää sit KUITENKI haihdu aika nopee niiku yleensä mulle aina käy, et miten tää vois olla niin poikkeukselline muka et se kestäis oikeest pitkään. Mut näköjään se oli oikeestiki aika paha. En tajuu miten on mahollista et ensimmäistä kertaa varmaan vuosiin käy näin. Juu ei ollu ihan pieni ihastuminen tämä, ei. Elämäni rakkaus. Ja mua huvittaa se että mun elämäni rakkaus ei todellakaan oo kukaan irl-ihastus vaan timppa. Se ei ollu a eikä se ollu e eikä edes j. Vaikka niille mä oon puhunu. Ja niitä mä oon jopa halannuki. Paitsi a:ta en. E:lle tunnustin tunteeni jopa. Mut siltikin timppa on heittämällä enemmän ku ne. Ja e on sentään ollu todella pitkäaikanenki ihastus loppujen lopuksi. Ja j:kin kyllä. Mut kaikesta huolimatta yks hemmetin julkkis vaan tulee ja saa mut kuolemaan. Enkä pääse yli ikinä. Tää on ihan hirveetä mä en pysty [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitä vittua mitä vittua mitä vittua nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja