Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitäköhän mun päässä oikeen tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 58262" data-attributes="member: 34"><p>Jjjjoooo vittu just. En taida päästä m:stä yli ollenkaan xd vaikka kuinka en oo nähny sitä nii silti se vaa vierailee mun unissa. Miks hitossa, en ymmärrä. Varmaan ainoo nainen kenestä nään vielä näinkin pitkän ajan jälkeen unia, siis näin paljon. Ei mitenkään joka yö mut välillä kuitenkin, ja se on aina niin outoo ku nään siitä unta ku se ikävä jotenki nousee sit yhtäkkiä pintaan. En tiä mikä siin on mut jotenkin vaa olin sillon nii heikkona siihen, etten vaa voi päästä yli vieläkään. On vaa ikävä sitä. Enpä mä tiedä oisko siitä koskaan tullu mitään, mut joka tapauksessa en pääse yli vaikka mikä olis, siltä tää vaikuttaa.</p><p></p><p>Toisaalta about niihin aikoihin oli myös s ja tykkäsin siitäki aika paljon, mut toisaalta siit oon päässy paljon enemmän yli. Se ei ahista mua samalla tavalla jatkuvasti. Emmä tiiä jotenki vaa tää m juttu oli alusta lähtien niin sellast hito voimakast tai ku mä taisin ihastua siihen jollai tasol jo ennen ku ees tajusin sitä. Tajusin siis joskus keväällä (ehkä huhtikuussa?) 2015 että tykkään siitä mut luulen et jo aikasemmin olin jollain tasolla ihastunu siihe, ennen ku ees huomasin sitä.</p><p></p><p>On nyt jotenki vaa nii sekava olo et pakko selittää näit asioita. Oon iha hukassa. En mä sitä muuten nyt niin paljon oo ajatellut mut must tuntuu et noi unet vaa aina saa mut sekasin ja sit käy näin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 58262, member: 34"] Jjjjoooo vittu just. En taida päästä m:stä yli ollenkaan xd vaikka kuinka en oo nähny sitä nii silti se vaa vierailee mun unissa. Miks hitossa, en ymmärrä. Varmaan ainoo nainen kenestä nään vielä näinkin pitkän ajan jälkeen unia, siis näin paljon. Ei mitenkään joka yö mut välillä kuitenkin, ja se on aina niin outoo ku nään siitä unta ku se ikävä jotenki nousee sit yhtäkkiä pintaan. En tiä mikä siin on mut jotenkin vaa olin sillon nii heikkona siihen, etten vaa voi päästä yli vieläkään. On vaa ikävä sitä. Enpä mä tiedä oisko siitä koskaan tullu mitään, mut joka tapauksessa en pääse yli vaikka mikä olis, siltä tää vaikuttaa. Toisaalta about niihin aikoihin oli myös s ja tykkäsin siitäki aika paljon, mut toisaalta siit oon päässy paljon enemmän yli. Se ei ahista mua samalla tavalla jatkuvasti. Emmä tiiä jotenki vaa tää m juttu oli alusta lähtien niin sellast hito voimakast tai ku mä taisin ihastua siihen jollai tasol jo ennen ku ees tajusin sitä. Tajusin siis joskus keväällä (ehkä huhtikuussa?) 2015 että tykkään siitä mut luulen et jo aikasemmin olin jollain tasolla ihastunu siihe, ennen ku ees huomasin sitä. On nyt jotenki vaa nii sekava olo et pakko selittää näit asioita. Oon iha hukassa. En mä sitä muuten nyt niin paljon oo ajatellut mut must tuntuu et noi unet vaa aina saa mut sekasin ja sit käy näin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitäköhän mun päässä oikeen tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja