Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mitäs hittoo mä nyt teen???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 105838" data-attributes="member: 474"><p>Oon hakenu ainaki 20 kesätyöpaikkaa ja sain yhen pariviikkosen homman kaupasta. Nyt oon saanu yllättäen myös kaks päivää kestävän työn yhestä isosta tapahtumasta, mutta mulla on just sillon yks toinen meno, jota ei voi siirtää</p><p></p><p>Ajattelin (dumbass kun oon), et ehin molempiin, koska luulin, että tokana päivänä työpäivä loppus tarpeeks aikasin ja siks mä otin sen työpaikan vastaan. Se ei kuitenkaan lopu tarpeeks ajois, enkä ehi</p><p></p><p>Tää toinen meno ois mulle tosi tärkee, mut oon jo ottanu sen duunin vastaan, nii en tiiä, mitä mä teen? Ei oo mitään varsinaisii sopimuksii vielä, joten perumises ei sinällään oo mitää ongelmaa, kai, mut onhan se aika noloo</p><p></p><p>Iha lisähuomiona se, että koko homma on vähä shady: saan tietää varsinaiset työtehtävät vasta pari päivää ennen töitä, palkan määrästä ei oo tietoo (arvaus: niin vähän ku vaan kehtaa antaa) ja mulla ei oo mitään tietoo siitä, minne pitäs mennä ja millon</p><p></p><p>Miks hemmetis asiat menee aina näin? Mulla ei oo koko kesälle kun kaks tärkeetä menoo ja toinen niistä osuu just tohon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 105838, member: 474"] Oon hakenu ainaki 20 kesätyöpaikkaa ja sain yhen pariviikkosen homman kaupasta. Nyt oon saanu yllättäen myös kaks päivää kestävän työn yhestä isosta tapahtumasta, mutta mulla on just sillon yks toinen meno, jota ei voi siirtää Ajattelin (dumbass kun oon), et ehin molempiin, koska luulin, että tokana päivänä työpäivä loppus tarpeeks aikasin ja siks mä otin sen työpaikan vastaan. Se ei kuitenkaan lopu tarpeeks ajois, enkä ehi Tää toinen meno ois mulle tosi tärkee, mut oon jo ottanu sen duunin vastaan, nii en tiiä, mitä mä teen? Ei oo mitään varsinaisii sopimuksii vielä, joten perumises ei sinällään oo mitää ongelmaa, kai, mut onhan se aika noloo Iha lisähuomiona se, että koko homma on vähä shady: saan tietää varsinaiset työtehtävät vasta pari päivää ennen töitä, palkan määrästä ei oo tietoo (arvaus: niin vähän ku vaan kehtaa antaa) ja mulla ei oo mitään tietoo siitä, minne pitäs mennä ja millon Miks hemmetis asiat menee aina näin? Mulla ei oo koko kesälle kun kaks tärkeetä menoo ja toinen niistä osuu just tohon [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Mitäs hittoo mä nyt teen???
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja