Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitäs sun tähä päivää?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 8177" data-attributes="member: 34"><p>Hyvä että estit! Joo siis, en haluis sanoo mut tää on vaa mu rehellinen kokemus asiasta, et ne kaikista hankalimmat kokemukset itellä henkilökohtaisesti on ollu ulkomaalasista. Ilman niitä mul ois ollu paljon helpompi olla. Ne on usein ollu just sellasia et ne ei luovuta, ja se on todella raivostuttavaa ku sanot kerran ni ei kuunnella vaan yritetään ja yritetään. Kertoo kunnioituksen puutteesta kun ei uskota toisen sanaa. Kerran kadul joku random ulkomaalane äijä vaa tuli puhuu mulle ja pyys mua lähtee johonki, sanoin et oon menos kotii ja se vaa jotenki ahdisti mut nurkkaan, kirjaimellisesti työns mut siihen nurkkaan ja otti mun kädestä kiinni onneks sain riuhtastuu itteni irti siit ja lähin vaa vittuu siitä. Sit hirvees paniikis pois ku pelkäsin et se lähtee seuraa. Ton jälkeen mun oli pakko mennä suoraan nuorten turvikselle juttelee ku olin nii ahistunu etten pystyny tekee mitää ja menin jotenki iha sekasi siit. On suomalaisissakin tosin ollu sellasia jotka ei kunnioita mua mut enemmän ulkomaalasist on ollu harmia ehk kuitenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 8177, member: 34"] Hyvä että estit! Joo siis, en haluis sanoo mut tää on vaa mu rehellinen kokemus asiasta, et ne kaikista hankalimmat kokemukset itellä henkilökohtaisesti on ollu ulkomaalasista. Ilman niitä mul ois ollu paljon helpompi olla. Ne on usein ollu just sellasia et ne ei luovuta, ja se on todella raivostuttavaa ku sanot kerran ni ei kuunnella vaan yritetään ja yritetään. Kertoo kunnioituksen puutteesta kun ei uskota toisen sanaa. Kerran kadul joku random ulkomaalane äijä vaa tuli puhuu mulle ja pyys mua lähtee johonki, sanoin et oon menos kotii ja se vaa jotenki ahdisti mut nurkkaan, kirjaimellisesti työns mut siihen nurkkaan ja otti mun kädestä kiinni onneks sain riuhtastuu itteni irti siit ja lähin vaa vittuu siitä. Sit hirvees paniikis pois ku pelkäsin et se lähtee seuraa. Ton jälkeen mun oli pakko mennä suoraan nuorten turvikselle juttelee ku olin nii ahistunu etten pystyny tekee mitää ja menin jotenki iha sekasi siit. On suomalaisissakin tosin ollu sellasia jotka ei kunnioita mua mut enemmän ulkomaalasist on ollu harmia ehk kuitenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mitäs sun tähä päivää?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja