Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Arkisto
Miten hyväksyitte oman identiteettinne?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 8666" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos! <3 niinpä, välillä tuntuu että ihmiset unohtaa sen että on olemassa muitakin normeja kuin pelkästään heteronormatiivisuus ja cisnormatiivisuus, on myös just tää normi että puolisoiden pitäs olla suurinpiirtein samanikäiset, ja tietty monogamianormi ja vaikka mitä D: toisaalta ymmärrän jos joku ei halua haastaa itseään ajattelemaan normin ulkopuolelta, se voi tuntua pelottavalta. Mutta toisaalta sit taas kaikki tollaset asiat on niitä juttuja mitkä ei ainakaan helpota mun oloa eikä oikein saa tuntemaan itseäni yhtä normaaliksi kuin muut. Onneksi kuitenkin nykyään oon huomannut etten ole ainut tämmönen, kuitenkin joskus ala-/yläasteikäisenä vielä taisin luulla olevani ainoa maailmassa.</p><p></p><p>Juu, kai mä uskallan sanoa D: eli siis tyttöjen tila tai joku semmonen. Sinuiksi.fi on myös sellanen missä oon joskus käyny ja taisin jonkun viestin sinne joskus lähettääkin kun bisseyttäni kriiseilin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 8666, member: 34"] Kiitos! <3 niinpä, välillä tuntuu että ihmiset unohtaa sen että on olemassa muitakin normeja kuin pelkästään heteronormatiivisuus ja cisnormatiivisuus, on myös just tää normi että puolisoiden pitäs olla suurinpiirtein samanikäiset, ja tietty monogamianormi ja vaikka mitä D: toisaalta ymmärrän jos joku ei halua haastaa itseään ajattelemaan normin ulkopuolelta, se voi tuntua pelottavalta. Mutta toisaalta sit taas kaikki tollaset asiat on niitä juttuja mitkä ei ainakaan helpota mun oloa eikä oikein saa tuntemaan itseäni yhtä normaaliksi kuin muut. Onneksi kuitenkin nykyään oon huomannut etten ole ainut tämmönen, kuitenkin joskus ala-/yläasteikäisenä vielä taisin luulla olevani ainoa maailmassa. Juu, kai mä uskallan sanoa D: eli siis tyttöjen tila tai joku semmonen. Sinuiksi.fi on myös sellanen missä oon joskus käyny ja taisin jonkun viestin sinne joskus lähettääkin kun bisseyttäni kriiseilin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Arkisto
Miten hyväksyitte oman identiteettinne?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja