Aihe vapaa Miten jauhemaista pyykinpesuainetta käytetään? :D

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Oon siis aina käyttäny nestemäistä ja heittäny sen pesupallossa pyykkien sekaan. Vähän pohdin et tuliskohan jauhemaisen pyykinpesuaineen käyttö halvemmaks.. Mut miten sitä käytetään? :D voiks sen jauheen vaa annostella sinne pyykin sekaan?
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mä oon kiinnittäny huomiota et jos laittaa siihen lokeroon, nii se valuu kuitenki sinne koneen puolelle heti, minkä jälkeen aloin annostella sinne koneen sisälle tosiaan sen. Välil en laita ees palloon jos en jaksa. En oikeen tiiä huuhtooks se kone sitä lokeroo kunnolla, ku mun sisko (joka on kyl muutenki tosi tarkka siit et asiat pysyy tip top siisteinä) nii ei ikin laita sinne ku se sano et se ei tykkää siit et se täytyy sit aina välil pestä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Mä oon kiinnittäny huomiota et jos laittaa siihen lokeroon, nii se valuu kuitenki sinne koneen puolelle heti, minkä jälkeen aloin annostella sinne koneen sisälle tosiaan sen. Välil en laita ees palloon jos en jaksa. En oikeen tiiä huuhtooks se kone sitä lokeroo kunnolla, ku mun sisko (joka on kyl muutenki tosi tarkka siit et asiat pysyy tip top siisteinä) nii ei ikin laita sinne ku se sano et se ei tykkää siit et se täytyy sit aina välil pestä.
Se on vähän se idea, että valuu sieltä aina veden mukana. Todennäköisesti ensimmäisessä huuhdossa kaikki pesuaineet menevät, koska mitenpä ne siellä pysyisi.
 
Ylös Pohja