Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten kaikki mun ihastukset joko ovat väärän ikäisiä, asuvat liian kaukana tai ovat muuten sellaisia, joihin mulla ei oo mitään mahdollisuuksia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 128036" data-attributes="member: 172"><p>Siis, ihan totta. *itkuhymyemoji*</p><p></p><p>Oon nyt tässä jokseenkin kauan jutellut netissä yhden tosi kivan tyypin kanssa, ja tässä hiljattain tavattiin myös kasvotusten ensimmäistä kertaa - ja kauhukseni jouduin huomaamaan, että olen näemmä ihastunut häneen. Ei siinä muuta, mutta meillä ois tota välimatkaa muutama sata kilsaa... eikä mulla todellakaan olis varaa ruveta matkustamaan sitä väliä junalla jatkuvasti. .-. Ketuttaa, kun tää poju ois siis varmasti vaikka kuinka täydellinen kumppani mulle - ihan simpuran samaistuttava heppu, ja vihdoin oikean ikäinenkin... <em>mutta kun</em> se välimatka.</p><p> Päätin sitten tossa yks päivä kertoa tunteistani hänelle, vastaanotto oli onneksi hyvin ymmärtäväinen. Hän ei ottanut kantaa siihen, oliko kiinnostunut minusta vai ei - ehkei halunnut tuottaa pettymystä - sanoi vain, ettei kaukosuhde oikein ole hänen heiniään. Ymmärrän kyllä hyvin. Kieltämättä olisi kyllä harmittanut vielä enemmän, jos hän <em>olis</em> sanonut tykkäävänsä musta, koska sitten se välimatka vasta oiskin harmittanut... joten kaipa se on parempikin, että se jäi arvoitukseksi.</p><p> Juu, matkailu avartaa ja internet myös! Sitä kautta voi tutustua tosi kivoihin tyyppeihin... mutta sitten ketuttaa, kun he asuvat niin kaukana! :-1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 128036, member: 172"] Siis, ihan totta. *itkuhymyemoji* Oon nyt tässä jokseenkin kauan jutellut netissä yhden tosi kivan tyypin kanssa, ja tässä hiljattain tavattiin myös kasvotusten ensimmäistä kertaa - ja kauhukseni jouduin huomaamaan, että olen näemmä ihastunut häneen. Ei siinä muuta, mutta meillä ois tota välimatkaa muutama sata kilsaa... eikä mulla todellakaan olis varaa ruveta matkustamaan sitä väliä junalla jatkuvasti. .-. Ketuttaa, kun tää poju ois siis varmasti vaikka kuinka täydellinen kumppani mulle - ihan simpuran samaistuttava heppu, ja vihdoin oikean ikäinenkin... [I]mutta kun[/I] se välimatka. Päätin sitten tossa yks päivä kertoa tunteistani hänelle, vastaanotto oli onneksi hyvin ymmärtäväinen. Hän ei ottanut kantaa siihen, oliko kiinnostunut minusta vai ei - ehkei halunnut tuottaa pettymystä - sanoi vain, ettei kaukosuhde oikein ole hänen heiniään. Ymmärrän kyllä hyvin. Kieltämättä olisi kyllä harmittanut vielä enemmän, jos hän [I]olis[/I] sanonut tykkäävänsä musta, koska sitten se välimatka vasta oiskin harmittanut... joten kaipa se on parempikin, että se jäi arvoitukseksi. Juu, matkailu avartaa ja internet myös! Sitä kautta voi tutustua tosi kivoihin tyyppeihin... mutta sitten ketuttaa, kun he asuvat niin kaukana! :-1 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten kaikki mun ihastukset joko ovat väärän ikäisiä, asuvat liian kaukana tai ovat muuten sellaisia, joihin mulla ei oo mitään mahdollisuuksia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja