Teknologia miten mä muokkaisin mun puhelinta

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Ja siis tarkoitan sitä takakantta tai vastaavaa. Onko paha asia laittaa siihen washiteippiä/tarroja/kontaktimuovia ku mun puhelimeen ei tunnu löytyvän läpinäkyviä kuoria 🤔
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mä oon jotenkin saanut sellasen käsityksen, että siihen itse puhelimeen ei ois hyvä liimailla mitään...mutta en tästä nyt ole täysin varma. Tuli mieleen, että etkö voisi ostaa jotku peruskuoret ja koristella ne sitten niillä tarroilla yms? Siis jos haluut puhelinta koristella.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mä oon jotenkin saanut sellasen käsityksen, että siihen itse puhelimeen ei ois hyvä liimailla mitään...mutta en tästä nyt ole täysin varma. Tuli mieleen, että etkö voisi ostaa jotku peruskuoret ja koristella ne sitten niillä tarroilla yms? Siis jos haluut puhelinta koristella.
Ostaisin, mutta en halua lompakkokuoria ja mun puhelimeen saa vaan mustia lompakkokuoria koska en pysty tilaamaan netistä :'D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Ostaisin, mutta en halua lompakkokuoria ja mun puhelimeen saa vaan mustia lompakkokuoria koska en pysty tilaamaan netistä :'D
Saisko niistä lompakkokurista revittyy poijes sen lompakko tai mikälie osan et jäis jäljel vaa semmoset peruskuoret ::D?
(en kyl yhtää tiiä saaks kaikista kuorista, ite sain joskus tylsällä tunnilla revittyy omat kuoret silleen ::D xd) (juuoonehkäväsynysori:'D)
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Ostaisin, mutta en halua lompakkokuoria ja mun puhelimeen saa vaan mustia lompakkokuoria koska en pysty tilaamaan netistä :'D
Okei. Saahan sen etukannen varmaan jotenkin leikattua irti. Lopputuloksen onnistuminen onkin asia erikseen :D
 
Ylös Pohja