Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
miten määrittelette aikuisen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 27250" data-attributes="member: 34"><p>Mun mielestä aikuinen on enemmän vaan se ikä, kyllähän voi olla iän puolesta aikuinen vaikka ei kävisi töissä ollenkaan. Ei se sitä määritä. Ja voi hyvin olla tuntematta itseään aikuiseksi mutta silti olla aikuinen. Voi myös iän puolesta olla aikuinen mutta henkisesti lapsen tasolla. On se silti ainakin iän puolesta laskettavissa aikuiseksi. En tosin tiedä missä se ikäraja menee. 18 on lain silmissä aikuinen, mutta sitten taas kun puhutaan nuorista aikuisista niin kai kaikki parikymppiset on sellasia. Joten i guess parikymppiset on aikuisia mut ollaan vaan nuoria aikuisia. En mäkään tunne itseäni kovin aikuiseksi varsinkin kun olen luuseri, mutta kai mä silti aikuinen olen ikäni puolesta. En mä tiedä mikä muukaan olisin sillä teini en ole. Nuori joo ehkä, mutta vanhempi kuin oikeasti teini. Jotenki mä ajattelen aikuisuuden vaan iän kautta. Kyllä mä itseäni aikuiseksi sanoisin, vaikkakin nuoreksi sellaiseksi. Henkisesti en varmaan ollenkaan, enkä varmaan koskaan tuu olemaankaan. Aattelen sen enemmän silleen että koska oon täyttänyt 18 niin oon aikuinen, siinä se. Se vaan sekottaa ajatella että aikuisuus olis joku henkinen juttu, koska voihan teini-ikäänkin ajatella kuuluvan kaikki sekoilu ja semmoset typerät vaiheet, mutta ei kaikilla niitä edes ole. Kuten kaikki aikuisetkaan eivät ole vastuullisia ja kypsiä. Ei se silti tarkoita ettei olis aikuinen. Sama jos ei oo joku sekoileva tyypillinen teini niin ei tarkoita etteikö olisi teini-ikäinen. Mun mielestä parempi ajatella se vaan puhtaasti iän kautta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 27250, member: 34"] Mun mielestä aikuinen on enemmän vaan se ikä, kyllähän voi olla iän puolesta aikuinen vaikka ei kävisi töissä ollenkaan. Ei se sitä määritä. Ja voi hyvin olla tuntematta itseään aikuiseksi mutta silti olla aikuinen. Voi myös iän puolesta olla aikuinen mutta henkisesti lapsen tasolla. On se silti ainakin iän puolesta laskettavissa aikuiseksi. En tosin tiedä missä se ikäraja menee. 18 on lain silmissä aikuinen, mutta sitten taas kun puhutaan nuorista aikuisista niin kai kaikki parikymppiset on sellasia. Joten i guess parikymppiset on aikuisia mut ollaan vaan nuoria aikuisia. En mäkään tunne itseäni kovin aikuiseksi varsinkin kun olen luuseri, mutta kai mä silti aikuinen olen ikäni puolesta. En mä tiedä mikä muukaan olisin sillä teini en ole. Nuori joo ehkä, mutta vanhempi kuin oikeasti teini. Jotenki mä ajattelen aikuisuuden vaan iän kautta. Kyllä mä itseäni aikuiseksi sanoisin, vaikkakin nuoreksi sellaiseksi. Henkisesti en varmaan ollenkaan, enkä varmaan koskaan tuu olemaankaan. Aattelen sen enemmän silleen että koska oon täyttänyt 18 niin oon aikuinen, siinä se. Se vaan sekottaa ajatella että aikuisuus olis joku henkinen juttu, koska voihan teini-ikäänkin ajatella kuuluvan kaikki sekoilu ja semmoset typerät vaiheet, mutta ei kaikilla niitä edes ole. Kuten kaikki aikuisetkaan eivät ole vastuullisia ja kypsiä. Ei se silti tarkoita ettei olis aikuinen. Sama jos ei oo joku sekoileva tyypillinen teini niin ei tarkoita etteikö olisi teini-ikäinen. Mun mielestä parempi ajatella se vaan puhtaasti iän kautta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
miten määrittelette aikuisen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja