Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten oman persoonan voi rakentaa??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 130066" data-attributes="member: 154"><p>Pohdiskelu ja reflective writing on aika hyödyllistä. Just yrittää miettiä säännöllisesti asioista että onko tämä mitä minä haluan vai mitä muut haluaa. Tunnenko minä oikeasti näin, vai onko tämä muuten minä oletan että mun on pitäisikö tuntea. Meille kaikille syötetään niin paljon odotuksia ja paineita muilta. Kaikki kommentit et "sun pitäisi" tai "sinuna minä"... Sitten me yritetään epätoivoisesti sopia joukkoon ja mietitään kuinka muut näkee meidät ja yritetään olla jotain mitä me oletetaan muiden haluavan meidän olla. Tottakai siinä sitten kadottaa autenttisen minänsä, tai jos se tapahtuu just kehitysvaiheessa niin ei koskaan edes kehitä sitä autenttista minää. Mä lähtisin rohkeasti kokeilemaan erilaisia juttuja ja sit kirjoittaa päiväkirjaa siitä että miltä se tuntuu susta. Kirjoittamisessa on se hyvä puoli että sitä voi lukea takas ja huomata paremmin tekstistä että puhutko siltä mistä susta tuntuu vai siitä miltä muista tuntuu? Esimerkiksi nyt tosi simppeli esimerkki vaikka uuden harrastuksen kokeilemisesta. "Musta tuntu vapaata kun tanssin mutta sitten muut oppilaat tunnilla katso mua vinoon ja tanssitunnin jälkeen mulla oli epävarma olo, joten tanssi ei oo mun juttu". Tästä huomaa että se tanssi ei ollut se mikä aiheutti sen olon vaan muut ihmiset... En tiedä onko tässä mun tekstissä järkeä.</p><p>Mut yleensä ensi askel on tunnistaa mikä on susta lähtöisin ja minkä sä oot ottanut omaksi ulkopuolelta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 130066, member: 154"] Pohdiskelu ja reflective writing on aika hyödyllistä. Just yrittää miettiä säännöllisesti asioista että onko tämä mitä minä haluan vai mitä muut haluaa. Tunnenko minä oikeasti näin, vai onko tämä muuten minä oletan että mun on pitäisikö tuntea. Meille kaikille syötetään niin paljon odotuksia ja paineita muilta. Kaikki kommentit et "sun pitäisi" tai "sinuna minä"... Sitten me yritetään epätoivoisesti sopia joukkoon ja mietitään kuinka muut näkee meidät ja yritetään olla jotain mitä me oletetaan muiden haluavan meidän olla. Tottakai siinä sitten kadottaa autenttisen minänsä, tai jos se tapahtuu just kehitysvaiheessa niin ei koskaan edes kehitä sitä autenttista minää. Mä lähtisin rohkeasti kokeilemaan erilaisia juttuja ja sit kirjoittaa päiväkirjaa siitä että miltä se tuntuu susta. Kirjoittamisessa on se hyvä puoli että sitä voi lukea takas ja huomata paremmin tekstistä että puhutko siltä mistä susta tuntuu vai siitä miltä muista tuntuu? Esimerkiksi nyt tosi simppeli esimerkki vaikka uuden harrastuksen kokeilemisesta. "Musta tuntu vapaata kun tanssin mutta sitten muut oppilaat tunnilla katso mua vinoon ja tanssitunnin jälkeen mulla oli epävarma olo, joten tanssi ei oo mun juttu". Tästä huomaa että se tanssi ei ollut se mikä aiheutti sen olon vaan muut ihmiset... En tiedä onko tässä mun tekstissä järkeä. Mut yleensä ensi askel on tunnistaa mikä on susta lähtöisin ja minkä sä oot ottanut omaksi ulkopuolelta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten oman persoonan voi rakentaa??
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja