Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miten on mahollista että kaks ihmistä näyttää noin samalta naamasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51178" data-attributes="member: 34"><p>Chrisistä tulikin mieleeni kun katoin en yhen vidin missä se oli silleen "mulla on matala libido en ajattele seksii usein" ja neil oli sillee "mul on korkee libido" ni sain literally jonki kohtauksen XDDDDD immediately ajattelin et noniin mun ja chrisin pitäis olla yhdessä ainaki kohtais libidot oh man XDDDDD huutista vaan joka tuutista taas.</p><p></p><p>Vähän tällee btw ni olin äsken lenkil ja kuvittelin oikeasti että olisin parisuhteessa ja se tuntu ihan painajaismaiselta :D ja muistelin kaikkia niitä kertoja ku mun seksuaaliset rajat on ylitetty (mm. Ex-säätöni toimesta) ja tajusin vaa et ei helvetti oon niin grey ace että. Todennäköisesti jos mun pitäs harrastaa seksiä esim viikoittain niin se olis täyttä painajaista, oksettaa ajatus :D tietenkin joskus voi olla vaiheita että mikäs siinä mutta ainakin tällä hetkellä: hell no, hell no, hell no. Mulle on niiku ihan ufo ajatus et jotkut juoksee säännöllisesti seksin perässä, what the fuck is that. Bro?? En voi ymmärtää enkä käsittää. Mutta joo greyseksuaalisuus se on mukava asia joka hankaloittaa tyyliin kaikkea mutta ei se mitään.</p><p></p><p>Meni hiukan offtopiciksi mutta Chris 😭😍 miksi oi miksiiiii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51178, member: 34"] Chrisistä tulikin mieleeni kun katoin en yhen vidin missä se oli silleen "mulla on matala libido en ajattele seksii usein" ja neil oli sillee "mul on korkee libido" ni sain literally jonki kohtauksen XDDDDD immediately ajattelin et noniin mun ja chrisin pitäis olla yhdessä ainaki kohtais libidot oh man XDDDDD huutista vaan joka tuutista taas. Vähän tällee btw ni olin äsken lenkil ja kuvittelin oikeasti että olisin parisuhteessa ja se tuntu ihan painajaismaiselta :D ja muistelin kaikkia niitä kertoja ku mun seksuaaliset rajat on ylitetty (mm. Ex-säätöni toimesta) ja tajusin vaa et ei helvetti oon niin grey ace että. Todennäköisesti jos mun pitäs harrastaa seksiä esim viikoittain niin se olis täyttä painajaista, oksettaa ajatus :D tietenkin joskus voi olla vaiheita että mikäs siinä mutta ainakin tällä hetkellä: hell no, hell no, hell no. Mulle on niiku ihan ufo ajatus et jotkut juoksee säännöllisesti seksin perässä, what the fuck is that. Bro?? En voi ymmärtää enkä käsittää. Mutta joo greyseksuaalisuus se on mukava asia joka hankaloittaa tyyliin kaikkea mutta ei se mitään. Meni hiukan offtopiciksi mutta Chris 😭😍 miksi oi miksiiiii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miten on mahollista että kaks ihmistä näyttää noin samalta naamasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja