Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miten on mahollista että kaks ihmistä näyttää noin samalta naamasta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51206" data-attributes="member: 34"><p>OH GOD no ei HELVETTI XD tein taas virheen ku kuuntelin damiania 😭 huutista sille niin helvetisti että kuuntelin damianin ja sonnyn yhteisbiisiä jo ihan teininä ja nyt vasta sekoan hulluna siitä äijästä. Tämä selvä. Also mikä on tämä juttu että oon tykännyt: darrenista, damianosta, damianista sekä daronista. And i oop-</p><p></p><p>Also täytyypä lisätä chrisin listalle IT'S A SIN 🎶 Always on my mind sieltä taitaa jo löytyäkin. Ja jotain muitakin. Huutista sillekin että oon kuunnellu psb:ltä muitakin biisejä kuin niitä tunnetuimpia jo kauan sitten ja nyt sitten tämäkin vasta tapahtuu. Oikeasti miten näitä asioita vaan tapahtuu. Nytkin tää kai vaan meni sillee et kuuntelin its a sin koska se tuli mieleen ku kriiseilin elämääni (oikein elämäni teemabiisi tuo! Ironista! Kai?) Ja sit olin vaa sillee yyyyhhyyhhh when i look back upon my life IT'S ALWAYS WITH A SENSE OF SHAME ja siinä sitten sitä kuunnellessani en edes muista mitä tapahtui mutta halusin kuunnella jonkun liveversion siitä ja aloin kuuntelee taas muitakin biisei siinä sitten niin. Ja. Sit ku katoin jotai liveversiota jostain biisist ni öö olin eka sillee omg neil mut sit aloin chillaamaan neilin suhteen pikkuhiljaa ja sit aloin vaa enemmän olla sillee "chris 😳🥺" enkä edes tiedä mitä tapahtui mutta juu.</p><p></p><p>Noh voi helvetin perse nyt mulla soi päässä: go West 😂😭 aaaaaAAAAA ja myös it's a sin. Ööm tota noin niin muistan kun joskus varmaan vuosia sitten olin mummoni kanssa autossa matkalla jonneki ja go west alko soimaa radiossa ja olin iha et what okei tää on hyvä biisi mutta joo kappas vaan enpä olis sillon varmaan tätäkään osannut uskoa että näinkin vielä käy. Tai oikeastaan varmaan yllättyneitä on 0 kpl myös minä, mutta silti. Öööhmm. Tää on muute kauheeta ku go west on myös sen bändin nimi. Jolla on biisi nimeltä: king of wishful thinking. Ja se biisi liittyy: esim. Timppaan ja hessuun. Kiitos.. tästä... Kin.... Pääni saattaa haljeta ... Vois muuten ihan oikeastikin kuunnella sen biisin pitkästä aikaa :D huutonaurua. Aaaaa oikeesti nauran liikaa. Vittu nyt. Ryhdistäydy. Also mikä tää Damian juttu on? Mikä actual juttu on tämä Damian asia? On taas keissi. Ja mun piti päästä tänään ajoissa nukkumaan...... Ei tällä sekoomisasteella............</p><p></p><p>Mutta edelleenkin: mun piti lisätä Chrisin listalle its a sin ja truly madly deeply (hehe). Toivottavasti nyt asiat ei tästä mutkistu tarkoitan että toivottavasti en ala ajattelemaan ketään ylimääräsiä. Esim. Phil. I mean. Ajattelen sitä välillä mutta silleen... Lievemmin. Thank GOD. Ei mitään kaitsuja myöskään tähän lisäks pliis.</p><p></p><p>Siis miten se että kirjotan "thank god" voi aktivoida mun aivoissa alueen jonka takia mulla alkaa soimaan päässä se trisha paytasin i love you jesus/i love you moses tai se MELODIA kuitenkin ei nyt vittu HEI. KU MEINASIN KIRJOTTAA THANK YOU JESUS nii sit se vaa alko soimaa päässä ei hiton aivot nyt, mitä.</p><p></p><p>Kun nyt tässä avaudutaan häiritsevistä asioista nii se oli myös todella häiritsevää kun olin eilen tai joskus toissapäivänä tai jotai lenkillä ja sit kuulokkeist alko soimaa ut av mørket ja se oli..... Se oli :D se oli keissi se. Samantien tuli vegard mieleen ja olin just ennen sitä kuunnellu popedaa ni costi oli jo valmiiks mielessä ja kaikki ja sit vaa meinasin että ei helvetti nyt taas ja-</p><p></p><p>I mean-</p><p></p><p>Mul soi edelleen se vitun i love you Moses päässä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>NYT. lsd:n käyttöä vähemmälle, pyydän.</p><p></p><p>Onko okei että nykyään ku satun näkee rastani ni tulee mieleen heti Damian. En voi kattoo itteeni peilist enää XD en voi hyvin</p><p></p><p>Juuh kunpa en ajattelis costii ees tai vegardii. Itse asiassa en ees silleen aattele vegardii kai mut sillon sen tixin biisin takia vaan tuli mieleen hehe mutta mutta. En mä silleen muuten. Tällä hetkellä. Costinki ajattelu on tainnut vähentyy kiitos CHRISIN 😌 MUTTA SILTI AJATTELEN SITÄ LIIKAA JA CHRIS JA DAMIAN JA TIMPPA JA HESSU JA JENS JA PHIL JA NIKO JA JOONAS JA ALEKSI JA JUHA.</p><p></p><p>No ei helvetti nyt mulla soi se yks ace biisi päässä. Ei oo mahollista nyt taas :D ja erityisesti se "sex is like taking a jogg, some people just hate taking a jogg" (ei hajuu miten toi kirjotetaa jog vai jogg vai mitä häh) mut joo GREAT SONG. Iha hirvee korvamato. Myös koko päivän soinu päässä: saavu jo 🎶 jeesus näitä korvamatoja EVERYWHERE. tietenkin myös se vitun bun dem soi jatkuvasti päässä. Hirvee kakofonia pääs. Sanonpahan vaan että..... Huutonauran</p><p></p><p>Ja mun oli tarkotus kattoa salkkareita mutta epäilen että..... Voi mennä hetki ennen ku siihen asti pääsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51206, member: 34"] OH GOD no ei HELVETTI XD tein taas virheen ku kuuntelin damiania 😭 huutista sille niin helvetisti että kuuntelin damianin ja sonnyn yhteisbiisiä jo ihan teininä ja nyt vasta sekoan hulluna siitä äijästä. Tämä selvä. Also mikä on tämä juttu että oon tykännyt: darrenista, damianosta, damianista sekä daronista. And i oop- Also täytyypä lisätä chrisin listalle IT'S A SIN 🎶 Always on my mind sieltä taitaa jo löytyäkin. Ja jotain muitakin. Huutista sillekin että oon kuunnellu psb:ltä muitakin biisejä kuin niitä tunnetuimpia jo kauan sitten ja nyt sitten tämäkin vasta tapahtuu. Oikeasti miten näitä asioita vaan tapahtuu. Nytkin tää kai vaan meni sillee et kuuntelin its a sin koska se tuli mieleen ku kriiseilin elämääni (oikein elämäni teemabiisi tuo! Ironista! Kai?) Ja sit olin vaa sillee yyyyhhyyhhh when i look back upon my life IT'S ALWAYS WITH A SENSE OF SHAME ja siinä sitten sitä kuunnellessani en edes muista mitä tapahtui mutta halusin kuunnella jonkun liveversion siitä ja aloin kuuntelee taas muitakin biisei siinä sitten niin. Ja. Sit ku katoin jotai liveversiota jostain biisist ni öö olin eka sillee omg neil mut sit aloin chillaamaan neilin suhteen pikkuhiljaa ja sit aloin vaa enemmän olla sillee "chris 😳🥺" enkä edes tiedä mitä tapahtui mutta juu. Noh voi helvetin perse nyt mulla soi päässä: go West 😂😭 aaaaaAAAAA ja myös it's a sin. Ööm tota noin niin muistan kun joskus varmaan vuosia sitten olin mummoni kanssa autossa matkalla jonneki ja go west alko soimaa radiossa ja olin iha et what okei tää on hyvä biisi mutta joo kappas vaan enpä olis sillon varmaan tätäkään osannut uskoa että näinkin vielä käy. Tai oikeastaan varmaan yllättyneitä on 0 kpl myös minä, mutta silti. Öööhmm. Tää on muute kauheeta ku go west on myös sen bändin nimi. Jolla on biisi nimeltä: king of wishful thinking. Ja se biisi liittyy: esim. Timppaan ja hessuun. Kiitos.. tästä... Kin.... Pääni saattaa haljeta ... Vois muuten ihan oikeastikin kuunnella sen biisin pitkästä aikaa :D huutonaurua. Aaaaa oikeesti nauran liikaa. Vittu nyt. Ryhdistäydy. Also mikä tää Damian juttu on? Mikä actual juttu on tämä Damian asia? On taas keissi. Ja mun piti päästä tänään ajoissa nukkumaan...... Ei tällä sekoomisasteella............ Mutta edelleenkin: mun piti lisätä Chrisin listalle its a sin ja truly madly deeply (hehe). Toivottavasti nyt asiat ei tästä mutkistu tarkoitan että toivottavasti en ala ajattelemaan ketään ylimääräsiä. Esim. Phil. I mean. Ajattelen sitä välillä mutta silleen... Lievemmin. Thank GOD. Ei mitään kaitsuja myöskään tähän lisäks pliis. Siis miten se että kirjotan "thank god" voi aktivoida mun aivoissa alueen jonka takia mulla alkaa soimaan päässä se trisha paytasin i love you jesus/i love you moses tai se MELODIA kuitenkin ei nyt vittu HEI. KU MEINASIN KIRJOTTAA THANK YOU JESUS nii sit se vaa alko soimaa päässä ei hiton aivot nyt, mitä. Kun nyt tässä avaudutaan häiritsevistä asioista nii se oli myös todella häiritsevää kun olin eilen tai joskus toissapäivänä tai jotai lenkillä ja sit kuulokkeist alko soimaa ut av mørket ja se oli..... Se oli :D se oli keissi se. Samantien tuli vegard mieleen ja olin just ennen sitä kuunnellu popedaa ni costi oli jo valmiiks mielessä ja kaikki ja sit vaa meinasin että ei helvetti nyt taas ja- I mean- Mul soi edelleen se vitun i love you Moses päässä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD NYT. lsd:n käyttöä vähemmälle, pyydän. Onko okei että nykyään ku satun näkee rastani ni tulee mieleen heti Damian. En voi kattoo itteeni peilist enää XD en voi hyvin Juuh kunpa en ajattelis costii ees tai vegardii. Itse asiassa en ees silleen aattele vegardii kai mut sillon sen tixin biisin takia vaan tuli mieleen hehe mutta mutta. En mä silleen muuten. Tällä hetkellä. Costinki ajattelu on tainnut vähentyy kiitos CHRISIN 😌 MUTTA SILTI AJATTELEN SITÄ LIIKAA JA CHRIS JA DAMIAN JA TIMPPA JA HESSU JA JENS JA PHIL JA NIKO JA JOONAS JA ALEKSI JA JUHA. No ei helvetti nyt mulla soi se yks ace biisi päässä. Ei oo mahollista nyt taas :D ja erityisesti se "sex is like taking a jogg, some people just hate taking a jogg" (ei hajuu miten toi kirjotetaa jog vai jogg vai mitä häh) mut joo GREAT SONG. Iha hirvee korvamato. Myös koko päivän soinu päässä: saavu jo 🎶 jeesus näitä korvamatoja EVERYWHERE. tietenkin myös se vitun bun dem soi jatkuvasti päässä. Hirvee kakofonia pääs. Sanonpahan vaan että..... Huutonauran Ja mun oli tarkotus kattoa salkkareita mutta epäilen että..... Voi mennä hetki ennen ku siihen asti pääsen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miten on mahollista että kaks ihmistä näyttää noin samalta naamasta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja