Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten pystyn ikinä hyväksymään sen ikävän tosiasian että kissani kuolee joskus?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 100413" data-attributes="member: 32"><p>Näen edelleen unia kissastani, joka kuoli kolme vuotta sitten. Kutsuin kissaa usein vanhaksi herraksi viimeisinä elinvuosinaan. Näin sen kuoleman ihan vierestä. Koko perhe oltiin vanhan herran vierellä lähdön hetkellä. </p><p>Se oli meidän kodissa ennen syntymääni eli oli mun elämässäni siitä asti kun olin vauva. Tuntu tosi oudolta sen lähtö kun se oli ollut aina elämässäni. Näen unia siitä ja niiden unien juoni menee aina niin, että lopulta se herääkin henkiin ja osoittautuu, ettei se kuole koskaan. Jokseenkin karmivia unia mutta jokseenkin turvaa tuovia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 100413, member: 32"] Näen edelleen unia kissastani, joka kuoli kolme vuotta sitten. Kutsuin kissaa usein vanhaksi herraksi viimeisinä elinvuosinaan. Näin sen kuoleman ihan vierestä. Koko perhe oltiin vanhan herran vierellä lähdön hetkellä. Se oli meidän kodissa ennen syntymääni eli oli mun elämässäni siitä asti kun olin vauva. Tuntu tosi oudolta sen lähtö kun se oli ollut aina elämässäni. Näen unia siitä ja niiden unien juoni menee aina niin, että lopulta se herääkin henkiin ja osoittautuu, ettei se kuole koskaan. Jokseenkin karmivia unia mutta jokseenkin turvaa tuovia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten pystyn ikinä hyväksymään sen ikävän tosiasian että kissani kuolee joskus?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja