Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten rakastaa enään
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 135726" data-attributes="member: 16"><p>Ihmiset on erilaisia. Tietenkään et välttämättä pysty tuntemaan täysin samalla tavalla ketään kohtaan.</p><p>Kuten [USER=1636]@hillasuo[/USER] tossa ylempänä sano, aika auttaa. Sun ei kannata vertailla sun tunteita nykyään sun aikasempiin tunteisiin. Pittää vaa mennä eteenpäin.</p><p></p><p>Esimerkkinä voin kertua et itelläkään ei oo exiä enkä seurustele mut olin palavasti rakastunu yhteen ihastukseeni 4 vuotta siitä huolimatta et se säätäminen päätty paskasti jo vähän yli puolen vuoden jälkeen jonka jälkeen meijän välit oli täys kysymysmerkki ja olin ite ihan sekasin et mikä homma.</p><p>Tottakai mää sit aattelin et no en mää kyl pysty kenestäkään tykkäämään koskaan yhtä palijon ku siitä ja varmaan just ton ajatuksen takia roikuin siinä. Toki ihastuin samaan aikaan yhteen luokkalaiseeni josta täälläkin selitin tosi palijon ja no, se oli vaa pahempi ku se oli sit mun kiusaaja. :)</p><p>Nykyään mulla on uus ihastus ja hänen kanssaan on ihan erilaiset tuntemukset. Ei välttämättä tuu semmosta palavaa tunnetta rintaan tai perhosia vatsaan tai vastaavaa "normaalia" ihastumisen tunnetta mut on turvallinen ja lämmin olo sen kanssa. Täysin erilaista ku sen mun niin kutsutun suuren rakkauden kohdalla. Mut siitä huolimatta sanoisin et pidän tästä nykyisestä ihimisestä enemmän ku näistä kaikista edellisistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 135726, member: 16"] Ihmiset on erilaisia. Tietenkään et välttämättä pysty tuntemaan täysin samalla tavalla ketään kohtaan. Kuten [USER=1636]@hillasuo[/USER] tossa ylempänä sano, aika auttaa. Sun ei kannata vertailla sun tunteita nykyään sun aikasempiin tunteisiin. Pittää vaa mennä eteenpäin. Esimerkkinä voin kertua et itelläkään ei oo exiä enkä seurustele mut olin palavasti rakastunu yhteen ihastukseeni 4 vuotta siitä huolimatta et se säätäminen päätty paskasti jo vähän yli puolen vuoden jälkeen jonka jälkeen meijän välit oli täys kysymysmerkki ja olin ite ihan sekasin et mikä homma. Tottakai mää sit aattelin et no en mää kyl pysty kenestäkään tykkäämään koskaan yhtä palijon ku siitä ja varmaan just ton ajatuksen takia roikuin siinä. Toki ihastuin samaan aikaan yhteen luokkalaiseeni josta täälläkin selitin tosi palijon ja no, se oli vaa pahempi ku se oli sit mun kiusaaja. :) Nykyään mulla on uus ihastus ja hänen kanssaan on ihan erilaiset tuntemukset. Ei välttämättä tuu semmosta palavaa tunnetta rintaan tai perhosia vatsaan tai vastaavaa "normaalia" ihastumisen tunnetta mut on turvallinen ja lämmin olo sen kanssa. Täysin erilaista ku sen mun niin kutsutun suuren rakkauden kohdalla. Mut siitä huolimatta sanoisin et pidän tästä nykyisestä ihimisestä enemmän ku näistä kaikista edellisistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten rakastaa enään
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja