Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten saa vatsasta turvotuksen pois
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 35765" data-attributes="member: 126"><p>Just niinku Kromi sanoi, ruoka vaikuttaa paljon. Esim. maito, viljat, sokeri ja yleisesti kaikki huonosti sulavat ruuat. Ja kannattaa tosiaan kattoo mitä on syöny sinä päivänä paljon ja koittaa vähentää sitä, ei välttämättä kannata vaan jättää jotain kokonaan pois jos ei oo täyttä varmuutta että just se aiheuttaa turvotusta. Ite oon vähentänyt maitotuotteiden käyttöä ihan minimiin, kun huomasin ettei ne sovi mulle ja turvotus on pysyny poissa.</p><p></p><p>Lisäksi jos on vaikka istunut suurimman osan päivästä, sekin aiheuttaa turvotusta, eli kevyt liikunta voi auttaa saamaan aineenvaihdunnan liikkeelle</p><p></p><p>Turvotusta voi lievittää hieromalla vatsaa myötäpäivään 50 kertaa. Myös se että painaa 30 s navan ja rintalastan välistä, sitten navan molemmilta puolilta ja vielä navan alapuolelta, vähentää turvotusta. Tuntuu alussa aika epämukavalta mutta siihen tottuu nopeesti. Oon testannu molemmat toimiviksi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 35765, member: 126"] Just niinku Kromi sanoi, ruoka vaikuttaa paljon. Esim. maito, viljat, sokeri ja yleisesti kaikki huonosti sulavat ruuat. Ja kannattaa tosiaan kattoo mitä on syöny sinä päivänä paljon ja koittaa vähentää sitä, ei välttämättä kannata vaan jättää jotain kokonaan pois jos ei oo täyttä varmuutta että just se aiheuttaa turvotusta. Ite oon vähentänyt maitotuotteiden käyttöä ihan minimiin, kun huomasin ettei ne sovi mulle ja turvotus on pysyny poissa. Lisäksi jos on vaikka istunut suurimman osan päivästä, sekin aiheuttaa turvotusta, eli kevyt liikunta voi auttaa saamaan aineenvaihdunnan liikkeelle Turvotusta voi lievittää hieromalla vatsaa myötäpäivään 50 kertaa. Myös se että painaa 30 s navan ja rintalastan välistä, sitten navan molemmilta puolilta ja vielä navan alapuolelta, vähentää turvotusta. Tuntuu alussa aika epämukavalta mutta siihen tottuu nopeesti. Oon testannu molemmat toimiviksi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten saa vatsasta turvotuksen pois
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja