Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten saada (ADHD-ihmisenä) mentyä ajoissa nukkumaan, jos univajeen takia puolihuomaamattaan vitkastelee kaikessa - kuten just siinä nukkumaanmenossa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 19706" data-attributes="member: 172"><p>Mulla on tää pulma just tällä hetkellä... .-.</p><p>Väsymyksellä on tapana syödä mun aloitekykyä ja hidastaa mua (entisestään). Nykyään, kun olen näin "vanha", niin ulkopuolelta ei enää ihan niin aktiivisesti tule vanhempien toimesta komentelua ja "uhkailua, kiristystä ja lahjontaa" tai muuta vastaavaa kuin aikasemmin, joten myös nukkumaanmenokin on enemmän mun omalla vastuulla. Ei oo nähtävästi kumminkaan <em>ihan</em> ideaalisen hyvin onnistunu tää multa, kerta kun vähän väliä löydän itteni jalkeilta jopa parikin tuntia sen kellonajan jälkeen, kun niinsanotusti olin päättänyt mennä nukkumaan... Hups. Ja sitten, kun oon väsynyt sen takia, etten oo saanut nukuttua yöllä ihan tarpeeksi, niin sitten en ainakaan saa aikaseks olla nopee illalla. (Tätäkin kirjoittaessani kello alkaa olemaan jo melko paljon, enkä oo vieläkään saanu aikaseks aloittaa mitään ees iltatoimiin liittyvää... Hyvin män. :DD) </p><p>Onko kellään AD(H)D-ihmiselle toimivia vinkkejä siihen, miten sais patistettua ittensä menemään nukkumaan ajoissa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 19706, member: 172"] Mulla on tää pulma just tällä hetkellä... .-. Väsymyksellä on tapana syödä mun aloitekykyä ja hidastaa mua (entisestään). Nykyään, kun olen näin "vanha", niin ulkopuolelta ei enää ihan niin aktiivisesti tule vanhempien toimesta komentelua ja "uhkailua, kiristystä ja lahjontaa" tai muuta vastaavaa kuin aikasemmin, joten myös nukkumaanmenokin on enemmän mun omalla vastuulla. Ei oo nähtävästi kumminkaan [I]ihan[/I] ideaalisen hyvin onnistunu tää multa, kerta kun vähän väliä löydän itteni jalkeilta jopa parikin tuntia sen kellonajan jälkeen, kun niinsanotusti olin päättänyt mennä nukkumaan... Hups. Ja sitten, kun oon väsynyt sen takia, etten oo saanut nukuttua yöllä ihan tarpeeksi, niin sitten en ainakaan saa aikaseks olla nopee illalla. (Tätäkin kirjoittaessani kello alkaa olemaan jo melko paljon, enkä oo vieläkään saanu aikaseks aloittaa mitään ees iltatoimiin liittyvää... Hyvin män. :DD) Onko kellään AD(H)D-ihmiselle toimivia vinkkejä siihen, miten sais patistettua ittensä menemään nukkumaan ajoissa? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten saada (ADHD-ihmisenä) mentyä ajoissa nukkumaan, jos univajeen takia puolihuomaamattaan vitkastelee kaikessa - kuten just siinä nukkumaanmenossa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja