Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saan itteni olemasta menemästä "puistojuoppojen" jengiin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 120009" data-attributes="member: 1348"><p>Siis ongelma on se et ne on ns. helposti tarjolla ku taas se et jos menis ettii jotain muuta seuraa nii mistä mä sitä löytäisin? D: Onks olemas jotain tinderin tapasii kaverisovelluksii?</p><p></p><p></p><p></p><p>Äh. Täst vastauksest tuli tämmönen miljoona kilometrii pitkä essee... Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa kuunnella mun murheita.</p><p></p><p>Siis myönnän et mul on tämmönen.. no siis en sanois et oisin ihastunu siihen mieheen. Mut silti samaan aikaan haluisin et se ihastuis muhun. Koska fucked up mieli varmaan sais siit jotain mielihyvää ku sut halutaan ilman et sun tarvii ite haluta mitään. Jos ymmärrät mitä tarkotan. Varmaan liittyy riippuvaiseen persoonallisuuteen, et haluun et muhun ihastutaan jotta mul ois varmempi olo et mua ei hylättäis.</p><p></p><p>Mitä siihen menoon tulee nii siitä en rehellisesti sanottuna pidä. Siis miinus toi cuddlailu ja seki välil menee yli ja kädet menee paikkoihin mihin on sanonu et ei haluu ja sen semmosta. Mut kaikki ne "vittu mä löisin sitä turpaan" on niin cringee kuunneltavaa et tekis mieli irvistää. Ja siis ollaan lähinnä vietetty vaan kahestaan aikaa sen yhen kaa (viimekski oltii varmaa 5min siin puiston luona ennen ku mentiin sen kämpille.</p><p></p><p>Ja siis no toisaalta... Jos miettii sitä et kaikki siel elää pienil tuilla ja niil on jonkun asteen päihdeongelma (selkeestiki ku neki siel nii usein ravaa). MUTTA niil on tietyl taval tosi iso sydän et ne pitää kuitenki huolen siitä et toisen kupissaki on jotain. Esim. ne antaa toisilleen semmosii tavaroita mitä ne ei tarvi ja joku muu tartteis sekä jos niil on jotain ruokaa mitä ne ei ite syö tai vaik söiski nii antaa eteen päin jne. Et silleen toisaalta ne on tosi sillee "vittu mä lyön suo turpaan saatana" mut sit niil on se puoli kans et "ai sult on tupakka loppu mää tarjoon! onks sulla ruokaan nyt kuitenki rahaa et haluutko ku mul on semmonen ja tämmönen? entäs tarviitko jotain vaatteita".</p><p></p><p>Mul on kyl päihdeongelma on niin pitkälti ratissa tässä ongelmassa et aina ku on ns. alkoo tarjolla ja tupakkaa ja sitä pirun seuraa nii... Ku mä oon semmonen et jos mul on jotain päihteitä nii en pysty olla käyttämättä niitä. Pystyn kyl olee ilman sit jos/kun niitä ei oo tai tarvii raitistuu ja käyttää noit ajastinlukkopurkkei apuna eikä tuu mitää vierotusoireita muita ku se et masentaa koska elämä on niin saatanan tuskastuttavan tylsää mulla ku istun vaa yksin kaikki päivät tietokoneella enkä jaksa tehä mitään.</p><p></p><p>Sen lisäks varmaan oon vähän ku väkivaltasessa parisuhteessa mis toinen ei sit jätäkää sitä miestä ku se puhelee sille kaikkii lempeitä ja helliä. Tai siis.. Mulle se ei oo koskaan tehny muuta ku vähän kokeillu rajoja liian usein vaik oon sanonu ei. Mut se aina lopettaa heti.. ainaki nyt toistaseks on. Mut sit kans ku oon auttanu sitä siivoo (siivosin mm. sen koko tiskitason+tiskialtaan tiskeineen + keräsin kaikki siihen kasatut roskatki ja sit keräsin lattialta kaikki roskat roskikseen mitä se ei tarvinnu) ja just hieronu sen selkää+niskoi ku ne oli oikeestiki aika tosi jumissa ja hiplaillu sen selkää (ku se sano et se on jotain mist se tykkää cuddlailumieles) ja antanu sille aika paljonki kaikkii ruokii ku oon ruokajakelust saanu jotain semmosiiki juttui mitä ei ite käytä.. Nii se on paljon puhellu kaikkee et "Vitsi sä oot niin kiltti, oot auttanu mua niin paljon et mäki haluisin jotenki pystyy auttaa sua. Sit jos sul ikin tulee mitään mis tarvii apuu nii I'm here for you ja on kiva ku joku kerranki oikeesti kuuntelee mun juttuja" (ku siel puistos kaikki huutaa toistensa päälle eikä kukaan kuuntele ketään). Et ehkä mä haluun just et se näkee mut vähän ku jonain pelastavana enkelinä, eli antais sille taas syyn olla hylkäämättä mua.</p><p></p><p>Ku niille keil on epävakaa persoonallisuushäiriö nii hylätyks tulemisen tunne on melkeinpä se pahin. Et saattaa oikeesti just yrittää itsarii sen takii ku ei pysty kestämään sitä tunnetta jne. Sen takii mäki haluun et mua ei hylätä ihan sama kuka se on. Tietty jos joku läheinen nii se tunne ois voimakkaampi, mut vaik se ois joku joka on oikeestiki mulle huonoo seuraa ja sen pitäs vaa olla helpotus et se ei koko ajan kysele perään..</p><p></p><p>Nyt se ei oo pyytäny mua tosiaan tulee sinne. Joko siks et kiinnostus katos heti ku kerroin et tää tie on umpikuja (pelkkää cuddlailua, no sex) ja sen takii se lakkas pyytelemäst sinne jatkuvasti tai sit sil oikeesti oli jotain muuta menoo. Mut ku mä myönnän et oon tavallaa obsessoitunu siihen et haluisin et sil ois pieni ihastus mua kohtaan. En silleen mitään suurta mut semmost et ois vähän ku "työpaikkaflirttailua". Ku en tosiaan haluu seurustella enkä ketään vainoomaan mua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 120009, member: 1348"] Siis ongelma on se et ne on ns. helposti tarjolla ku taas se et jos menis ettii jotain muuta seuraa nii mistä mä sitä löytäisin? D: Onks olemas jotain tinderin tapasii kaverisovelluksii? Äh. Täst vastauksest tuli tämmönen miljoona kilometrii pitkä essee... Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa kuunnella mun murheita. Siis myönnän et mul on tämmönen.. no siis en sanois et oisin ihastunu siihen mieheen. Mut silti samaan aikaan haluisin et se ihastuis muhun. Koska fucked up mieli varmaan sais siit jotain mielihyvää ku sut halutaan ilman et sun tarvii ite haluta mitään. Jos ymmärrät mitä tarkotan. Varmaan liittyy riippuvaiseen persoonallisuuteen, et haluun et muhun ihastutaan jotta mul ois varmempi olo et mua ei hylättäis. Mitä siihen menoon tulee nii siitä en rehellisesti sanottuna pidä. Siis miinus toi cuddlailu ja seki välil menee yli ja kädet menee paikkoihin mihin on sanonu et ei haluu ja sen semmosta. Mut kaikki ne "vittu mä löisin sitä turpaan" on niin cringee kuunneltavaa et tekis mieli irvistää. Ja siis ollaan lähinnä vietetty vaan kahestaan aikaa sen yhen kaa (viimekski oltii varmaa 5min siin puiston luona ennen ku mentiin sen kämpille. Ja siis no toisaalta... Jos miettii sitä et kaikki siel elää pienil tuilla ja niil on jonkun asteen päihdeongelma (selkeestiki ku neki siel nii usein ravaa). MUTTA niil on tietyl taval tosi iso sydän et ne pitää kuitenki huolen siitä et toisen kupissaki on jotain. Esim. ne antaa toisilleen semmosii tavaroita mitä ne ei tarvi ja joku muu tartteis sekä jos niil on jotain ruokaa mitä ne ei ite syö tai vaik söiski nii antaa eteen päin jne. Et silleen toisaalta ne on tosi sillee "vittu mä lyön suo turpaan saatana" mut sit niil on se puoli kans et "ai sult on tupakka loppu mää tarjoon! onks sulla ruokaan nyt kuitenki rahaa et haluutko ku mul on semmonen ja tämmönen? entäs tarviitko jotain vaatteita". Mul on kyl päihdeongelma on niin pitkälti ratissa tässä ongelmassa et aina ku on ns. alkoo tarjolla ja tupakkaa ja sitä pirun seuraa nii... Ku mä oon semmonen et jos mul on jotain päihteitä nii en pysty olla käyttämättä niitä. Pystyn kyl olee ilman sit jos/kun niitä ei oo tai tarvii raitistuu ja käyttää noit ajastinlukkopurkkei apuna eikä tuu mitää vierotusoireita muita ku se et masentaa koska elämä on niin saatanan tuskastuttavan tylsää mulla ku istun vaa yksin kaikki päivät tietokoneella enkä jaksa tehä mitään. Sen lisäks varmaan oon vähän ku väkivaltasessa parisuhteessa mis toinen ei sit jätäkää sitä miestä ku se puhelee sille kaikkii lempeitä ja helliä. Tai siis.. Mulle se ei oo koskaan tehny muuta ku vähän kokeillu rajoja liian usein vaik oon sanonu ei. Mut se aina lopettaa heti.. ainaki nyt toistaseks on. Mut sit kans ku oon auttanu sitä siivoo (siivosin mm. sen koko tiskitason+tiskialtaan tiskeineen + keräsin kaikki siihen kasatut roskatki ja sit keräsin lattialta kaikki roskat roskikseen mitä se ei tarvinnu) ja just hieronu sen selkää+niskoi ku ne oli oikeestiki aika tosi jumissa ja hiplaillu sen selkää (ku se sano et se on jotain mist se tykkää cuddlailumieles) ja antanu sille aika paljonki kaikkii ruokii ku oon ruokajakelust saanu jotain semmosiiki juttui mitä ei ite käytä.. Nii se on paljon puhellu kaikkee et "Vitsi sä oot niin kiltti, oot auttanu mua niin paljon et mäki haluisin jotenki pystyy auttaa sua. Sit jos sul ikin tulee mitään mis tarvii apuu nii I'm here for you ja on kiva ku joku kerranki oikeesti kuuntelee mun juttuja" (ku siel puistos kaikki huutaa toistensa päälle eikä kukaan kuuntele ketään). Et ehkä mä haluun just et se näkee mut vähän ku jonain pelastavana enkelinä, eli antais sille taas syyn olla hylkäämättä mua. Ku niille keil on epävakaa persoonallisuushäiriö nii hylätyks tulemisen tunne on melkeinpä se pahin. Et saattaa oikeesti just yrittää itsarii sen takii ku ei pysty kestämään sitä tunnetta jne. Sen takii mäki haluun et mua ei hylätä ihan sama kuka se on. Tietty jos joku läheinen nii se tunne ois voimakkaampi, mut vaik se ois joku joka on oikeestiki mulle huonoo seuraa ja sen pitäs vaa olla helpotus et se ei koko ajan kysele perään.. Nyt se ei oo pyytäny mua tosiaan tulee sinne. Joko siks et kiinnostus katos heti ku kerroin et tää tie on umpikuja (pelkkää cuddlailua, no sex) ja sen takii se lakkas pyytelemäst sinne jatkuvasti tai sit sil oikeesti oli jotain muuta menoo. Mut ku mä myönnän et oon tavallaa obsessoitunu siihen et haluisin et sil ois pieni ihastus mua kohtaan. En silleen mitään suurta mut semmost et ois vähän ku "työpaikkaflirttailua". Ku en tosiaan haluu seurustella enkä ketään vainoomaan mua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saan itteni olemasta menemästä "puistojuoppojen" jengiin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja