Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saan itteni olemasta menemästä "puistojuoppojen" jengiin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 120043" data-attributes="member: 1348"><p>Oon pahoillani jos noiden parin englanninkielisen sanan takia et ymmärtänyt viestiä...? Useimmat suomalaiset puhuu parempaa englantia ku ruotsia ja vaik ei osaiskaa kunnolla englantia nii tietää noi tommosetki sanat. Jopa mun 15v mua nuorempi pikkuveliki. Ja sit jos ei osaa nii useimmat ihmiset osaa kauniisti pyytää selitystä asialle.</p><p></p><p>Ja mistä päättelit et mä pitäisin äidinkieltä turhana asiana? Luon tälläki hetkellä omaa kieltä, mitä edeltäen jouduin opiskella PALJON kielitieteitä ja äidinkieltä (sekä myös monia muita kieliä), et tietäisin mistä kaikista paloista kielet yleisesti koostuu ja just et miten eri kielet voi toimia ihan eri tavoilla yadayada. Ehkä sen takia mulla on myös kykyä leikitellä kielillä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Uhmm. Mean while sä iteki takerruit "vaan yhteen asiaan"? Ja ei, et ollu oikeessa, se oli vaan sun mielipide. Ei me tässä nyt missään äidinkielen ylioppilaskirjotuksissa olla joten kaikki saa puhua vapaasti millä tahansa murteella, lyhennyksillä sekä kielillä. Jos oon missannu jonku varasijan säännöistä niin korjatkaa ihmeessä.</p><p></p><p>Susta kyl oikeen huokuu ja korostuu se että haluut vaan inttää internetissä ihan sama mistä asiasta. Oon nimittäin ite noissa viesteissä kertonuki paljon siitä et miten mun mt-ongelmat vaikuttaa asiaan. Ja rehellisesti, nyt vedit myös kyllä "vähän" riman alta. Tuli niin huonoo pään aukomista etten ees voinu ottaa tosissani. Facepalm. :) Mut tuli parempi mieli ku tajus et haluut vaan internetissä leikkii et oot tosi kova väittelijä ja voitat aina kaikki väittelyt ku oot ah muka oi niin fiksu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 120043, member: 1348"] Oon pahoillani jos noiden parin englanninkielisen sanan takia et ymmärtänyt viestiä...? Useimmat suomalaiset puhuu parempaa englantia ku ruotsia ja vaik ei osaiskaa kunnolla englantia nii tietää noi tommosetki sanat. Jopa mun 15v mua nuorempi pikkuveliki. Ja sit jos ei osaa nii useimmat ihmiset osaa kauniisti pyytää selitystä asialle. Ja mistä päättelit et mä pitäisin äidinkieltä turhana asiana? Luon tälläki hetkellä omaa kieltä, mitä edeltäen jouduin opiskella PALJON kielitieteitä ja äidinkieltä (sekä myös monia muita kieliä), et tietäisin mistä kaikista paloista kielet yleisesti koostuu ja just et miten eri kielet voi toimia ihan eri tavoilla yadayada. Ehkä sen takia mulla on myös kykyä leikitellä kielillä. Uhmm. Mean while sä iteki takerruit "vaan yhteen asiaan"? Ja ei, et ollu oikeessa, se oli vaan sun mielipide. Ei me tässä nyt missään äidinkielen ylioppilaskirjotuksissa olla joten kaikki saa puhua vapaasti millä tahansa murteella, lyhennyksillä sekä kielillä. Jos oon missannu jonku varasijan säännöistä niin korjatkaa ihmeessä. Susta kyl oikeen huokuu ja korostuu se että haluut vaan inttää internetissä ihan sama mistä asiasta. Oon nimittäin ite noissa viesteissä kertonuki paljon siitä et miten mun mt-ongelmat vaikuttaa asiaan. Ja rehellisesti, nyt vedit myös kyllä "vähän" riman alta. Tuli niin huonoo pään aukomista etten ees voinu ottaa tosissani. Facepalm. :) Mut tuli parempi mieli ku tajus et haluut vaan internetissä leikkii et oot tosi kova väittelijä ja voitat aina kaikki väittelyt ku oot ah muka oi niin fiksu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saan itteni olemasta menemästä "puistojuoppojen" jengiin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja