Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saatte omaa aikaa suhteessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 77584" data-attributes="member: 289"><p>aika hankala tilanne, hmm... millanen asunto teil on? tai et riittäiskö, jos muuttaisitte vaik isompaan kämppään, mis sul ois niinku oma huone? mikäli siis on taloudellisesti mahdollista D: vai oisko teil nyt sellanen kämppä, mis ois mahdollista järjestää sulle joku oma soppi? tai no, ehkä se on sittenki huono ajatus, jos sua ahdistaa toisen läsnäolo D:</p><p></p><p>yks vaihtoehto on se, että hankit vaikka jonkun harrastuksen tms. pelkästään itsellesi tai jotain tällaista. voisko se auttaa?</p><p></p><p>mä oon nyt ehk huono esimerkki, mut mul on omaa aikaa sillon, ku hani on töissä ja sit öisin ku valvon kauemmin. hanilla on omaa aikaa sillon, ku mä oon kotona - yleens viikon kerrallaa - ja sit sillo ku oon vaik kavereiden kans jossakin. [EDIT lol, unohin mainita, et hänel on kans viikonloppuaamusin yleens ku nukun pidempään :D tuli vaan mieleen täs samalla] laskisin senki kyllä omaks ajaks, ku pelataan tms. koska sillo ei puhuta kauheest ja keskittyy omaan tekemiseensä. mä selitin myös hänel just, että mä haluun ihan oman kämpän täs jossain välis enkä haluakaa muuttaa yhteen vielä D:</p><p></p><p>mutta niin, tärkein on nyt se että miksi sun poikaystävä haluaa erota, jos muutatte erilleen? parisuhtees ainaki mu mielest pitää tehä kompromisseja ja kuunnella toista, ni outoa jos hän on sitä mieltä basically että et sais muuttaa pois. nojoo ok jollain tasolla ymmärrän, ku varmaa aattelee et sit ero on todennäkösempää tms. negatiivista, mut en oikeastaan D: ooks siis hänelle sanonu ihan, että sua ahdistaa tämä tilanne?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 77584, member: 289"] aika hankala tilanne, hmm... millanen asunto teil on? tai et riittäiskö, jos muuttaisitte vaik isompaan kämppään, mis sul ois niinku oma huone? mikäli siis on taloudellisesti mahdollista D: vai oisko teil nyt sellanen kämppä, mis ois mahdollista järjestää sulle joku oma soppi? tai no, ehkä se on sittenki huono ajatus, jos sua ahdistaa toisen läsnäolo D: yks vaihtoehto on se, että hankit vaikka jonkun harrastuksen tms. pelkästään itsellesi tai jotain tällaista. voisko se auttaa? mä oon nyt ehk huono esimerkki, mut mul on omaa aikaa sillon, ku hani on töissä ja sit öisin ku valvon kauemmin. hanilla on omaa aikaa sillon, ku mä oon kotona - yleens viikon kerrallaa - ja sit sillo ku oon vaik kavereiden kans jossakin. [EDIT lol, unohin mainita, et hänel on kans viikonloppuaamusin yleens ku nukun pidempään :D tuli vaan mieleen täs samalla] laskisin senki kyllä omaks ajaks, ku pelataan tms. koska sillo ei puhuta kauheest ja keskittyy omaan tekemiseensä. mä selitin myös hänel just, että mä haluun ihan oman kämpän täs jossain välis enkä haluakaa muuttaa yhteen vielä D: mutta niin, tärkein on nyt se että miksi sun poikaystävä haluaa erota, jos muutatte erilleen? parisuhtees ainaki mu mielest pitää tehä kompromisseja ja kuunnella toista, ni outoa jos hän on sitä mieltä basically että et sais muuttaa pois. nojoo ok jollain tasolla ymmärrän, ku varmaa aattelee et sit ero on todennäkösempää tms. negatiivista, mut en oikeastaan D: ooks siis hänelle sanonu ihan, että sua ahdistaa tämä tilanne? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saatte omaa aikaa suhteessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja