Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saatte omaa aikaa suhteessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 77685" data-attributes="member: 438"><p>Ihmisillä on erilaisia tarpeita omalle ajalle ja ilmeisesti sun poikaystävälle se yksityisyys ja rauha ei ole yhtä tärkeää ku sulle.</p><p>Isompi asunto, omat harrastukset, kävelylenkit jnejne saattaa auttaa mutta asiasta pitää myös puhua. Se toinen ei välttämättä ollenkaan ymmärrä koko tilannetta ja oman tilan tärkeyttä jos ei ite koe samanlaista tarvetta sille :/</p><p></p><p>Mun kumppani on ääripään introvertti ja tarvii paljon omaa rauhaa, liiasta seurasta iskee stressi, migreeni ja krooninen vitutus :D meillä ei kuitenkaan oo ihan vastaava tilanne, ollaan suurin osa ajasta yhdessä neljän seinän sisällä mutta kumppanin pää ei hajoile kun se pystyy saamaan sen oman rauhan tekemisen muodossa, askartelee, rakentaa ja muuten touhuaa omia juttuja ja mä sit laiskottelen vieressä. Eli se ei tarvi sitä fyysistä yksinoloa vaan riittää että se saa tehdä omia juttuja vaikka oonki täällä jatkuvasti.</p><p></p><p>Oma asunto vois olla se mitä tarviit ja sun poikaystävänki pitäis se pystyä ymmärtämään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 77685, member: 438"] Ihmisillä on erilaisia tarpeita omalle ajalle ja ilmeisesti sun poikaystävälle se yksityisyys ja rauha ei ole yhtä tärkeää ku sulle. Isompi asunto, omat harrastukset, kävelylenkit jnejne saattaa auttaa mutta asiasta pitää myös puhua. Se toinen ei välttämättä ollenkaan ymmärrä koko tilannetta ja oman tilan tärkeyttä jos ei ite koe samanlaista tarvetta sille :/ Mun kumppani on ääripään introvertti ja tarvii paljon omaa rauhaa, liiasta seurasta iskee stressi, migreeni ja krooninen vitutus :D meillä ei kuitenkaan oo ihan vastaava tilanne, ollaan suurin osa ajasta yhdessä neljän seinän sisällä mutta kumppanin pää ei hajoile kun se pystyy saamaan sen oman rauhan tekemisen muodossa, askartelee, rakentaa ja muuten touhuaa omia juttuja ja mä sit laiskottelen vieressä. Eli se ei tarvi sitä fyysistä yksinoloa vaan riittää että se saa tehdä omia juttuja vaikka oonki täällä jatkuvasti. Oma asunto vois olla se mitä tarviit ja sun poikaystävänki pitäis se pystyä ymmärtämään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten saatte omaa aikaa suhteessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja