Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 32988" data-attributes="member: 167"><p>Mähän nimenomaan just sanoin et oon aina ollut yksin kaikissa harrastusporukoissa nii tää ei nyt auta. :D Ja täällä päin ei tietääkseni oo ainakaan mun ikäsille lukupiirejä. Harrastan kyl nyt testterii mut muut siellä on 7-12-vuotiaita. Mutta siis oon harrastanut monii harrastuksii ryhmissä esim. kuvista kuus vuotta ja tanssii viis vuotta. Eli jos sul ei oo tutustumiseen antaa vinkkei niin pelkkä ryhmään liittyminen ei hyödytä. :D Mutta sähän tossa onneks sanotki noita vinkkei.</p><p></p><p>Mut mitä järkee kysyy et onko helppo löytää paikalla etenki jos ne menee autolla tai bussilla tai jotain? Ja eiks oo vähän outoo mennä yhtäkkii vaan jonkun tuntemattoman tyypin luo kysymään jotain tommosta? Mä ainakin olisin ihan "öööö" jos joku tulis tolleen puhumaan mulle. Toi lukupiiri kuulostaa kyl hyvältä. Jos tietäsin vaan oisko täällä semmosta niin voisin liittyy. Tosin oon jo suunnitellut ensi vuodelle jo niin monta harrastusta että en ees voi ottaa niistäkään kaikkia niin tuskimpa siihen sit liityn.</p><p></p><p>No, mä nimenomaan oon aina hiljaa paikalla ja tässä on lopputulos. Ja jos meen uuteen kouluun niin en mä voi vaan olla hiljaa paikalla vaan munhan pitää mennä muitten luokse juttelee tai jotain ja jos meen jonkun luo puhumaan ja oon vaan hiljaa eikä sekään puhu mitään niin eihän siin oo mitään järkee. D:</p><p></p><p>Mä en kyl haluu näyttää sitä etten ole opetellut muistamaan jonkun nimeä. Itelleni ei ainakaan tulis tosta kiva olo vaan saattaisin jopa tulla surulliseksi kun se ei osota senkään vertaa mielenkiintoa et olis opetellut mun nimen. :/ Ja noitten esimerkkikysymysten vastaukset on aika ilmiselviä sillon kun puhutaan saman koulun oppilaisiin tutustumisesta, koska sillon tietää koulun, 16-vuotiaat ei yleensä missään töissä käy ja sit suurin osa asuu vanhempien luona. Ja sit vastaukset on tosi lyhyitä sen takia ja keskustelu loppuu heti.</p><p></p><p>Ja eiks se muutenki vähän outoo vaikka kolmantena koulupäivänä yhtäkkii vaan menn jonkun luokkalaisen luo utelemaan sen yksityisasioita, joista se ei välttämättä halua kertoa muille, varsinkaan täysin tuntemattomalle random luokkalaiselle?</p><p></p><p>Ja siis kiitti neuvoista. Musta vaan jotenki tuntuu et kaikkien vinkit on semmosii tosi outoi ja et muhun ei ainakaan pystyis niillä tutustumaan. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 32988, member: 167"] Mähän nimenomaan just sanoin et oon aina ollut yksin kaikissa harrastusporukoissa nii tää ei nyt auta. :D Ja täällä päin ei tietääkseni oo ainakaan mun ikäsille lukupiirejä. Harrastan kyl nyt testterii mut muut siellä on 7-12-vuotiaita. Mutta siis oon harrastanut monii harrastuksii ryhmissä esim. kuvista kuus vuotta ja tanssii viis vuotta. Eli jos sul ei oo tutustumiseen antaa vinkkei niin pelkkä ryhmään liittyminen ei hyödytä. :D Mutta sähän tossa onneks sanotki noita vinkkei. Mut mitä järkee kysyy et onko helppo löytää paikalla etenki jos ne menee autolla tai bussilla tai jotain? Ja eiks oo vähän outoo mennä yhtäkkii vaan jonkun tuntemattoman tyypin luo kysymään jotain tommosta? Mä ainakin olisin ihan "öööö" jos joku tulis tolleen puhumaan mulle. Toi lukupiiri kuulostaa kyl hyvältä. Jos tietäsin vaan oisko täällä semmosta niin voisin liittyy. Tosin oon jo suunnitellut ensi vuodelle jo niin monta harrastusta että en ees voi ottaa niistäkään kaikkia niin tuskimpa siihen sit liityn. No, mä nimenomaan oon aina hiljaa paikalla ja tässä on lopputulos. Ja jos meen uuteen kouluun niin en mä voi vaan olla hiljaa paikalla vaan munhan pitää mennä muitten luokse juttelee tai jotain ja jos meen jonkun luo puhumaan ja oon vaan hiljaa eikä sekään puhu mitään niin eihän siin oo mitään järkee. D: Mä en kyl haluu näyttää sitä etten ole opetellut muistamaan jonkun nimeä. Itelleni ei ainakaan tulis tosta kiva olo vaan saattaisin jopa tulla surulliseksi kun se ei osota senkään vertaa mielenkiintoa et olis opetellut mun nimen. :/ Ja noitten esimerkkikysymysten vastaukset on aika ilmiselviä sillon kun puhutaan saman koulun oppilaisiin tutustumisesta, koska sillon tietää koulun, 16-vuotiaat ei yleensä missään töissä käy ja sit suurin osa asuu vanhempien luona. Ja sit vastaukset on tosi lyhyitä sen takia ja keskustelu loppuu heti. Ja eiks se muutenki vähän outoo vaikka kolmantena koulupäivänä yhtäkkii vaan menn jonkun luokkalaisen luo utelemaan sen yksityisasioita, joista se ei välttämättä halua kertoa muille, varsinkaan täysin tuntemattomalle random luokkalaiselle? Ja siis kiitti neuvoista. Musta vaan jotenki tuntuu et kaikkien vinkit on semmosii tosi outoi ja et muhun ei ainakaan pystyis niillä tutustumaan. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja