Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 33030" data-attributes="member: 167"><p>No mä en oikeestaan musiikkia kuuntele... D: Mut harrastan kyl teatterii niin entä jos käviski näin:</p><p></p><p>Mä: Mitä sä harrastat?</p><p>Tuntematon: Teatterii.</p><p>Mä: Kiva. Mäki harrastan sitä.</p><p>Tuntematon: Kiva.</p><p></p><p>Mitä tossa kohtaa sit pitäis sanoa? Pitäskö kysellä lisää siitä vaikka et missä ryhmässä, onks esityksii tulossa, kuinka pitkään on harrastanut yms.? Mut aika epätodennäkösesti kumminkaan olis kenelläkään samaa harrastusta. Ei mulla ja mun kavereillakaan oo enkä keksi mitään kysymystä jonka siivin voisin meidän kaveruuden rakentaa jos ei tunnettaiskaan.</p><p></p><p>Totta! Toi lemmikkijuttu on siitä hyvä, ku voi puhuu siitä myöhemminki! Mut sit vaan on pelottava mennä puhumaan sille. D: Ja entä jos sillä onkin siellä kavereita? Mun mielesä ainaki olis jo ihan sika pelottavaa mennä juttelemaan jollekkin jolla on joku muu siinä jo juttuseurana ja jäisin ihan sika helposti keskustelusta ulkopuolelle. D:</p><p></p><p>Ja siis entä jos siitä keskustelusta tuleeki vaan semmonen et se vastaa lyhyesti mun kysymyksiin eikä tuu ikinä kysymään multa mitään tai niinku liity siihen keskusteluun kunnolla. Ja siis ku mietin näitä omasta näkökulmastani miten mä voisin tämmösissä tutustumistilanteissa käyttäytyy. Ja oon siis niin ujo et voisin hyvinki vastata tolleen tosi huonosti ja noin oon tehnytki. </p><p></p><p>Sit mietin et miten muut tyypit on päässeet tutustumaan muhun niin yks on leikkejen kautta ala-asteella mut niin ei voi enää tehä. Sit kans ihan vaan se et on mun luona ja juttelee niin kauan, että itekki uskallan puhuu mut tähän voi mennä tosi kauan enkä voi todellakaan roikkua kenenkään seurassa ikuisuuksia, jos se ei puhu mitään, etenki ku se saattaaki vaan haluta olla yksin eikä tykkää musta muttei viitsi sanoo sitä. Nii tarttisin neuvoi miten saa alotettua keskustelun, josta vois ne ujotki alkaa puhumaan. Haluisin kuitenki vaihteeks myös ujoja kavereita joihin voi samaistuu. D:</p><p></p><p>Ja tosta synkkamisesta nii entä jos se tuleeki vaan ujouden takia paljon myöhemmin? Ei siit voi tietää synkkaako jos toinen onki tosi ujo. D:</p><p></p><p>Ööö... Pikku ongelma. Snäppään vaan kavereille ja niille puhun vaan normaalisti snäpissä ihan samalla tavalla ku wapissakin. D: Et tota... Olis tosi outoo vaan alkaa snäppää sille ja muutenki ihan turhaa laittaa joka toinen sekunti jotain turhaa naamakuvaa.</p><p></p><p>Äh, voi ei. :( Ja joo vaikutti kyl tosi hyödyllisiltä vaikka epäilenkin uskallanko käyttää niitä. D: Mun kaverit lupas huomenna näyttää käytänössä miten tutustuu muihin ihmisiin menemällä jonkun randomin luo. Pitää ottaa muistiinpanovälineet mukaan ja kattoo miten ne sen tekee vai tekeekö ollenkaan. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 33030, member: 167"] No mä en oikeestaan musiikkia kuuntele... D: Mut harrastan kyl teatterii niin entä jos käviski näin: Mä: Mitä sä harrastat? Tuntematon: Teatterii. Mä: Kiva. Mäki harrastan sitä. Tuntematon: Kiva. Mitä tossa kohtaa sit pitäis sanoa? Pitäskö kysellä lisää siitä vaikka et missä ryhmässä, onks esityksii tulossa, kuinka pitkään on harrastanut yms.? Mut aika epätodennäkösesti kumminkaan olis kenelläkään samaa harrastusta. Ei mulla ja mun kavereillakaan oo enkä keksi mitään kysymystä jonka siivin voisin meidän kaveruuden rakentaa jos ei tunnettaiskaan. Totta! Toi lemmikkijuttu on siitä hyvä, ku voi puhuu siitä myöhemminki! Mut sit vaan on pelottava mennä puhumaan sille. D: Ja entä jos sillä onkin siellä kavereita? Mun mielesä ainaki olis jo ihan sika pelottavaa mennä juttelemaan jollekkin jolla on joku muu siinä jo juttuseurana ja jäisin ihan sika helposti keskustelusta ulkopuolelle. D: Ja siis entä jos siitä keskustelusta tuleeki vaan semmonen et se vastaa lyhyesti mun kysymyksiin eikä tuu ikinä kysymään multa mitään tai niinku liity siihen keskusteluun kunnolla. Ja siis ku mietin näitä omasta näkökulmastani miten mä voisin tämmösissä tutustumistilanteissa käyttäytyy. Ja oon siis niin ujo et voisin hyvinki vastata tolleen tosi huonosti ja noin oon tehnytki. Sit mietin et miten muut tyypit on päässeet tutustumaan muhun niin yks on leikkejen kautta ala-asteella mut niin ei voi enää tehä. Sit kans ihan vaan se et on mun luona ja juttelee niin kauan, että itekki uskallan puhuu mut tähän voi mennä tosi kauan enkä voi todellakaan roikkua kenenkään seurassa ikuisuuksia, jos se ei puhu mitään, etenki ku se saattaaki vaan haluta olla yksin eikä tykkää musta muttei viitsi sanoo sitä. Nii tarttisin neuvoi miten saa alotettua keskustelun, josta vois ne ujotki alkaa puhumaan. Haluisin kuitenki vaihteeks myös ujoja kavereita joihin voi samaistuu. D: Ja tosta synkkamisesta nii entä jos se tuleeki vaan ujouden takia paljon myöhemmin? Ei siit voi tietää synkkaako jos toinen onki tosi ujo. D: Ööö... Pikku ongelma. Snäppään vaan kavereille ja niille puhun vaan normaalisti snäpissä ihan samalla tavalla ku wapissakin. D: Et tota... Olis tosi outoo vaan alkaa snäppää sille ja muutenki ihan turhaa laittaa joka toinen sekunti jotain turhaa naamakuvaa. Äh, voi ei. :( Ja joo vaikutti kyl tosi hyödyllisiltä vaikka epäilenkin uskallanko käyttää niitä. D: Mun kaverit lupas huomenna näyttää käytänössä miten tutustuu muihin ihmisiin menemällä jonkun randomin luo. Pitää ottaa muistiinpanovälineet mukaan ja kattoo miten ne sen tekee vai tekeekö ollenkaan. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja