Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 33534" data-attributes="member: 167"><p>Aaa voi ei. :( Mut eikös kumminki amiksessa pitäis olla enemmän niitä joil ei oo kavereita siellä ennestään? Koska harvoja kavereita kumminkaan kiinnostaa samat alat eikä niitä eri alojakaan ees opeteta kaikissa kouluissa. Siis et esim. mul on vaan kaks kaverii jotka on menossa mikseen eikä kumpikaan oo kiinnostunut sen amiksen aloista minne mä oon menossa. Mut sit taas siellä minne ainakin toinen niistä on menossa on vaan oikeastaan yheltä alalta tiettyi koulutuksii, ku kaveri on kiinnostunut eläintenhoidosta ja siellä koulussa on sit kaikki tallit sun muut yms. eläimiä varten tarkotetut tilat niin siel on koulutuksina vaan johtaminen ja yrittäjyys, luonto- ja ympäristöala, maa- ja metsätalousala, puhtaus- ja kiinteistöpalveluala ja rakennusala. Ja mua kiinnostaa media-ala ja tekstiili ja muoti-ala ja koulut missä niitä opetetaan niin ei oo eläintenhoitoo. D:</p><p></p><p>Ja aika harvalla kavereista on samat urahaaveet tai koulut minne menee. Tai no riippuu toki. Lukioissa varmaan enemmän tota et on vanhat kaverit, etenki jos on joku perus lähilukio. Toisaalta lukioissa on kuulemma paljon kurssei silleenki ettei oman luokan tyypit oo siellä niin varmaan jotkut haluu kavereita silleen et kaikilla kursseilla olis edes joku. D:</p><p></p><p>Musta kyl tuntuu et mun kaikki kaverit on aikeissa hankkia uusia kavereita. D: Tai yhestä en oo kyl varma ku se menee vaan lähilukioon ja sinne menee sen hyvii kavereita ilmeisesti. Mut sit yks niin silläki on varmasti siellä lähilukiossa jo kavereita mutta se nyt vaan aina helposti tutustuu uusiin ihmisiin. Ja kaks muuta menee amiksiin ilman kavereita. Ja toinen niistä sano, että kyllä mä saan sen kolmen vuoden aikana kavereita, halusin mä tai en. Ja et koulussa on pakko olla muitten kaa ja muutki haluaa kavereita nii kyl ne tulee tutustumaan muhun. Mutta mä eb usko tota. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 33534, member: 167"] Aaa voi ei. :( Mut eikös kumminki amiksessa pitäis olla enemmän niitä joil ei oo kavereita siellä ennestään? Koska harvoja kavereita kumminkaan kiinnostaa samat alat eikä niitä eri alojakaan ees opeteta kaikissa kouluissa. Siis et esim. mul on vaan kaks kaverii jotka on menossa mikseen eikä kumpikaan oo kiinnostunut sen amiksen aloista minne mä oon menossa. Mut sit taas siellä minne ainakin toinen niistä on menossa on vaan oikeastaan yheltä alalta tiettyi koulutuksii, ku kaveri on kiinnostunut eläintenhoidosta ja siellä koulussa on sit kaikki tallit sun muut yms. eläimiä varten tarkotetut tilat niin siel on koulutuksina vaan johtaminen ja yrittäjyys, luonto- ja ympäristöala, maa- ja metsätalousala, puhtaus- ja kiinteistöpalveluala ja rakennusala. Ja mua kiinnostaa media-ala ja tekstiili ja muoti-ala ja koulut missä niitä opetetaan niin ei oo eläintenhoitoo. D: Ja aika harvalla kavereista on samat urahaaveet tai koulut minne menee. Tai no riippuu toki. Lukioissa varmaan enemmän tota et on vanhat kaverit, etenki jos on joku perus lähilukio. Toisaalta lukioissa on kuulemma paljon kurssei silleenki ettei oman luokan tyypit oo siellä niin varmaan jotkut haluu kavereita silleen et kaikilla kursseilla olis edes joku. D: Musta kyl tuntuu et mun kaikki kaverit on aikeissa hankkia uusia kavereita. D: Tai yhestä en oo kyl varma ku se menee vaan lähilukioon ja sinne menee sen hyvii kavereita ilmeisesti. Mut sit yks niin silläki on varmasti siellä lähilukiossa jo kavereita mutta se nyt vaan aina helposti tutustuu uusiin ihmisiin. Ja kaks muuta menee amiksiin ilman kavereita. Ja toinen niistä sano, että kyllä mä saan sen kolmen vuoden aikana kavereita, halusin mä tai en. Ja et koulussa on pakko olla muitten kaa ja muutki haluaa kavereita nii kyl ne tulee tutustumaan muhun. Mutta mä eb usko tota. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja