Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 33725" data-attributes="member: 167"><p>Tuli muuten mieleen, että ku mut pakotettiin riparille niin en ois halunnut sinne, ku tiesin viettäväni koko viikon yksin syrjäytyneenä. Ja sit ku sanoin siitä mun yhelle kaverille niin se sanoo et onhan siinä sen viikon lisäksi ne riparitapaamisetki, jolloin voi tutustuu(loppujen lopuks niitä kyl ehti tulla vasta yks ku ne peruttiin) ja sit se alko sanoo et ihminen on sosiaalinen ihminen ja yksinäisyyteen voi kuolla.</p><p></p><p>Ja mä yritin sanoo sille et enhän mä nyt siihen kuole, jos mä vietän viikon ilman kavereita, etenkin kun oon ollut pitempiikin aikoija yksinäinen, mut se vaan jatko ton jankkaamista. Sit se meni muiden meidän luokan tyttöjen luo ja käski yhen niistä sanoa mulle että "Ihminen on sosiaalinen eläin" vaikka en mä ollut mitään muuta väittänytkään?</p><p></p><p>Sit se tyttö sano, et Taivaansiniä varmaan vähän jännittää toi ripari, niinkuin varmasti kaikkia. Ja sit se sano "Ja ihminen on sosiaalinen eläin".</p><p></p><p>Ja siinä sitten nähtiin, kumpi oli oikeessa, kun enhän mä sieltä riparilta mitään kavereita saanut... Mä kyl oikeesti ennen riparii koitin miettii positiivisesti ja et ehkä mä saisin kavereit ja yritinki niin hyvin ku vaan pystyin mut en tiennyt et miten voisin tutustuu niin ei siitä mitään kaveruutta tullut. Kaikki tauot vietin vaan "yksin"(koska siellä samassa huoneessa oli aina joku 1-2 tyyppii mun lisäks) sängyssäni kännykkään näpräten.</p><p></p><p>Et en mä turhaan sitä sano, et en saa kavereita ainakaan, jos en tiiä miten, mut mun kaverit ei taida ymmärtää sitä. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 33725, member: 167"] Tuli muuten mieleen, että ku mut pakotettiin riparille niin en ois halunnut sinne, ku tiesin viettäväni koko viikon yksin syrjäytyneenä. Ja sit ku sanoin siitä mun yhelle kaverille niin se sanoo et onhan siinä sen viikon lisäksi ne riparitapaamisetki, jolloin voi tutustuu(loppujen lopuks niitä kyl ehti tulla vasta yks ku ne peruttiin) ja sit se alko sanoo et ihminen on sosiaalinen ihminen ja yksinäisyyteen voi kuolla. Ja mä yritin sanoo sille et enhän mä nyt siihen kuole, jos mä vietän viikon ilman kavereita, etenkin kun oon ollut pitempiikin aikoija yksinäinen, mut se vaan jatko ton jankkaamista. Sit se meni muiden meidän luokan tyttöjen luo ja käski yhen niistä sanoa mulle että "Ihminen on sosiaalinen eläin" vaikka en mä ollut mitään muuta väittänytkään? Sit se tyttö sano, et Taivaansiniä varmaan vähän jännittää toi ripari, niinkuin varmasti kaikkia. Ja sit se sano "Ja ihminen on sosiaalinen eläin". Ja siinä sitten nähtiin, kumpi oli oikeessa, kun enhän mä sieltä riparilta mitään kavereita saanut... Mä kyl oikeesti ennen riparii koitin miettii positiivisesti ja et ehkä mä saisin kavereit ja yritinki niin hyvin ku vaan pystyin mut en tiennyt et miten voisin tutustuu niin ei siitä mitään kaveruutta tullut. Kaikki tauot vietin vaan "yksin"(koska siellä samassa huoneessa oli aina joku 1-2 tyyppii mun lisäks) sängyssäni kännykkään näpräten. Et en mä turhaan sitä sano, et en saa kavereita ainakaan, jos en tiiä miten, mut mun kaverit ei taida ymmärtää sitä. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja