Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="aitosuomalainen" data-source="post: 36786" data-attributes="member: 323"><p>tajuun sua. mulla oli pitkän aikaa vielä yläasteellakin sellane olo. mulla on varmaan pienestä jääny jotain ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan et ne ei haluaisi olla mun kaa tai muuta. en oo kokenu olevani riittävä ennenku nyt ku vaihoin ihan eri paikkakunnalle lukioon. en oikein keksi muuta vinkkiä ku et mee alottaa keskustelua tai vaikka yrität ettii ne esim. snäpistä tai instagramista ja mee sitä kautta juttelee niille. sit ku näät niitä livenä ni teillä saattaa olla enemmän jtn juteltavaa jos ootte jo alottanu keskusteluu somessa. ja usko pois, yleensä ihmiset on ihan mukavia ku niille menee puhuu, sen mä oon oppinu. tietenkin joukkoon mahtuu aina niitä tylsiä, joita ei kiinnosta tutustuu uusiin tyyppeihin. yks vaihtoehto on myös että jos et oo saanu apua äidilles ja siskolles juttelusta ni kävisit vaikka pari kertaa psykologilla tai toisella luottamuksellisella ihmisellä esim. siellä koulussa. siitä voi saada hyvin apua muihinkin ongelmiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aitosuomalainen, post: 36786, member: 323"] tajuun sua. mulla oli pitkän aikaa vielä yläasteellakin sellane olo. mulla on varmaan pienestä jääny jotain ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan et ne ei haluaisi olla mun kaa tai muuta. en oo kokenu olevani riittävä ennenku nyt ku vaihoin ihan eri paikkakunnalle lukioon. en oikein keksi muuta vinkkiä ku et mee alottaa keskustelua tai vaikka yrität ettii ne esim. snäpistä tai instagramista ja mee sitä kautta juttelee niille. sit ku näät niitä livenä ni teillä saattaa olla enemmän jtn juteltavaa jos ootte jo alottanu keskusteluu somessa. ja usko pois, yleensä ihmiset on ihan mukavia ku niille menee puhuu, sen mä oon oppinu. tietenkin joukkoon mahtuu aina niitä tylsiä, joita ei kiinnosta tutustuu uusiin tyyppeihin. yks vaihtoehto on myös että jos et oo saanu apua äidilles ja siskolles juttelusta ni kävisit vaikka pari kertaa psykologilla tai toisella luottamuksellisella ihmisellä esim. siellä koulussa. siitä voi saada hyvin apua muihinkin ongelmiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja