Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 37221" data-attributes="member: 167"><p>Mut ainaku mä nään keskustelunyrityksiä niin ne menee pieleen. D: Pari päivää sittenki mun yks kaveri meni kysyy kahelta matikan ryhmän tytöltä, et tietääks ne missä meidän ope on(tää oli kyl ihan vaan kysymysmielessä eikä aikeena tutustuminen) niin ne oli vaan silleen "Ei" ja katto mun kaverii silleen tosi oudoksuen eli just se reaktio, minkä uskon tommosista jutuista saavan. Koska onhan se nyt outoa jos yhtäkkiä joku tyyppi jota et tunne tulee kysymään jotain mistä et vois mitenkään tietää. D: No, ne oli kyl muutenki vähän pissistyttöi, mut epäpissistytöt varmaan ajattelis kuitenkin niin. Mäkin ajattelisin.</p><p></p><p>Ja ei kukaan halua jutella somessa ku melkeen kaikki vastaa vaan "ok" tai muuten vaan vastailee lyhyesti. Enkä osaa alottaa keskustelua ainakaan kasvokkain puhuen ku en uskalla puhua juuri mitään. D: Ja mä oon oppinut et vaikka ne oliskin mukavia niin ne ei silti välttis vastaa muuta ku lyhyesti.</p><p></p><p>Mut en ees tiiä miten koulun psykologille voi päästä juttelee ja muutenkin: psykologi on vieras ihminen. Ja mun ongelmahan oli nimenomaan se etten uskalla puhua tuntemattomille. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 37221, member: 167"] Mut ainaku mä nään keskustelunyrityksiä niin ne menee pieleen. D: Pari päivää sittenki mun yks kaveri meni kysyy kahelta matikan ryhmän tytöltä, et tietääks ne missä meidän ope on(tää oli kyl ihan vaan kysymysmielessä eikä aikeena tutustuminen) niin ne oli vaan silleen "Ei" ja katto mun kaverii silleen tosi oudoksuen eli just se reaktio, minkä uskon tommosista jutuista saavan. Koska onhan se nyt outoa jos yhtäkkiä joku tyyppi jota et tunne tulee kysymään jotain mistä et vois mitenkään tietää. D: No, ne oli kyl muutenki vähän pissistyttöi, mut epäpissistytöt varmaan ajattelis kuitenkin niin. Mäkin ajattelisin. Ja ei kukaan halua jutella somessa ku melkeen kaikki vastaa vaan "ok" tai muuten vaan vastailee lyhyesti. Enkä osaa alottaa keskustelua ainakaan kasvokkain puhuen ku en uskalla puhua juuri mitään. D: Ja mä oon oppinut et vaikka ne oliskin mukavia niin ne ei silti välttis vastaa muuta ku lyhyesti. Mut en ees tiiä miten koulun psykologille voi päästä juttelee ja muutenkin: psykologi on vieras ihminen. Ja mun ongelmahan oli nimenomaan se etten uskalla puhua tuntemattomille. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miten tutustua uusiin tyyppeihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja