Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
mokasin ja nyt en voi lopettaa itteni syyttelyä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 136855" data-attributes="member: 386"><p>myin yhen tuotteen netissä ja ostaja laitto viestiä, että se oli aivan eri värinen mitä kuvassa. ymmärrettävästi ostajaa harmittaa paljon. olin siis ottanu kuvan tuotteesta meikkivalojen kanssa. vasta sitten kun ostaja makso mulle ja kävin tarkistamassa kaupalla paljonko tuoreen lähetys on, niin katsoin luonnonvalossa tuotetta ja mietin että ei hitto, eihän tää ookaan lähellekään samanvärinen mitä kuvissa D: </p><p></p><p>mietin että olisin kertonut asian hälle, mutta miun äiti sano jotain että ei tarvii, et eiköhän hän kysy jos haluaa nähdä tarkemmin luonnonvalossa / huomaa että valaistus on tietynlainen. silti nyt syyttelen itteeni että ois pitänyt, vaikka se on jo menny juttu eikä sille enää voi mitään... tosin pahottelin ostajalle kovasti ja kysyin jos laittasin about puolet rahoista takasin. kyseessä oli aika halpa ostos ja tuota väri asiaa lukuun ottamatta hän oli tyytyväinen kauppoihin, mutta silti tuntuu ikävältä :/ </p><p></p><p>miulle on tosi tärkeetä että kun myyn jotain, niin kerron kaikki viat ja muut olennaiset asiat. varmaan aika monelle sattunu jotain ton kaltasta ja enhän mie tätä kuitenkaan tehny sen takia että haluisin olla vittumainen, en vaan ajatellu asiaa tarpeeks + tuo äidin kommentti. ja menin vielä sanomaan ostajalle etten huomannu asiaa, koska en vaan kehannu myöntää että huomasin D: aattelin että jos myöntäsin, niin hän luulis et oon tehny sen tahallani.</p><p></p><p></p><p>hitto että oikeesti ärsyttää kun mieli käy ihan ylikierroksilla. tuskin tää maata kaatavaa on, vaan en osaa päästää tästä nyt millään irti ja lopettaa tätä itteni syyttelyä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 136855, member: 386"] myin yhen tuotteen netissä ja ostaja laitto viestiä, että se oli aivan eri värinen mitä kuvassa. ymmärrettävästi ostajaa harmittaa paljon. olin siis ottanu kuvan tuotteesta meikkivalojen kanssa. vasta sitten kun ostaja makso mulle ja kävin tarkistamassa kaupalla paljonko tuoreen lähetys on, niin katsoin luonnonvalossa tuotetta ja mietin että ei hitto, eihän tää ookaan lähellekään samanvärinen mitä kuvissa D: mietin että olisin kertonut asian hälle, mutta miun äiti sano jotain että ei tarvii, et eiköhän hän kysy jos haluaa nähdä tarkemmin luonnonvalossa / huomaa että valaistus on tietynlainen. silti nyt syyttelen itteeni että ois pitänyt, vaikka se on jo menny juttu eikä sille enää voi mitään... tosin pahottelin ostajalle kovasti ja kysyin jos laittasin about puolet rahoista takasin. kyseessä oli aika halpa ostos ja tuota väri asiaa lukuun ottamatta hän oli tyytyväinen kauppoihin, mutta silti tuntuu ikävältä :/ miulle on tosi tärkeetä että kun myyn jotain, niin kerron kaikki viat ja muut olennaiset asiat. varmaan aika monelle sattunu jotain ton kaltasta ja enhän mie tätä kuitenkaan tehny sen takia että haluisin olla vittumainen, en vaan ajatellu asiaa tarpeeks + tuo äidin kommentti. ja menin vielä sanomaan ostajalle etten huomannu asiaa, koska en vaan kehannu myöntää että huomasin D: aattelin että jos myöntäsin, niin hän luulis et oon tehny sen tahallani. hitto että oikeesti ärsyttää kun mieli käy ihan ylikierroksilla. tuskin tää maata kaatavaa on, vaan en osaa päästää tästä nyt millään irti ja lopettaa tätä itteni syyttelyä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
mokasin ja nyt en voi lopettaa itteni syyttelyä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja