Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mua ärsyttää ku yks tyyppi on kysyny tutustutaaks (AMK)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 127880" data-attributes="member: 56"><p>Oon mäkin koko kouluaikani menettänyt aina kaikki kaverit. Lukiossakin eka kaveri jonka luulin et löysin nyt läheisen katosi ensimmäisen 2vk aikana. Nyt on ollut ehkä 2 kaveria koulussa joiden kanssa viihdyn ja yksi jota nään n. Kerran kuussa. Enkä viimeksikään meinannut jaksaa olla.</p><p>Jotkut ei vaan saa sydänystäviä ja isoja porukoita. Jotkut ei saa niitä pidettyä yllä. Joskus ei vaan jaksa. Eikä oo pakko. Ei sua kukaan pakota. Ja vaikka mäkin oon saanu takkiini jokaikisestä paitsi ehkä yhteensä 3 ihmisestä koko elämäni aikana, kyllä mä silti kursseilla juttelen ja jos joku haluaa tutustua ja mä en ole se jonka aina pitää pitää sitä yllä, niin en mä siitä ärsyynny mikäs siinä. Ei se oikein oo syy olla ärsyyntynyt ihmisille jotka haluaa olla sun kavereita koska aiemmat ei oo halunnu. Jos ne vaikka haluaisi...</p><p></p><p>Ja ymmärrän et väsyttää, niin väsyttää muakin ja oon lakannu yrittämästä, osa suhteista vaan kuolee pois kun en jaksa niitä pitää yllä. Mut kyllä mä kursseilla teen ryhmätöitä jne ja en sitten vaan välttämättä ikinä puhu sille tyypille kurssien ulkopuolella. Ei siinä oo mitään väärää, vaikka kurssikavereihin tutustuisikin, ei niiden kanssa ole pakko viettää aikaa koulun ulkopuolella. En mäkään ikinä, hyvä jos kolme ihmistä tapasi kesälomalla.</p><p>Joskus olisi ollut unelma että joku haluaisi tutustua mutta en tiedä jaksaisinko enää tässä kunnossa tavata ketään vapaa-ajalla tai jutella bussissa tms ylimääräistä. Eikä sitä tarvi vaikka kursseilla olisikin jonkun kanssa.</p><p></p><p>Tulipa romaani ja varmaan aika itseään toistava sellainen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 127880, member: 56"] Oon mäkin koko kouluaikani menettänyt aina kaikki kaverit. Lukiossakin eka kaveri jonka luulin et löysin nyt läheisen katosi ensimmäisen 2vk aikana. Nyt on ollut ehkä 2 kaveria koulussa joiden kanssa viihdyn ja yksi jota nään n. Kerran kuussa. Enkä viimeksikään meinannut jaksaa olla. Jotkut ei vaan saa sydänystäviä ja isoja porukoita. Jotkut ei saa niitä pidettyä yllä. Joskus ei vaan jaksa. Eikä oo pakko. Ei sua kukaan pakota. Ja vaikka mäkin oon saanu takkiini jokaikisestä paitsi ehkä yhteensä 3 ihmisestä koko elämäni aikana, kyllä mä silti kursseilla juttelen ja jos joku haluaa tutustua ja mä en ole se jonka aina pitää pitää sitä yllä, niin en mä siitä ärsyynny mikäs siinä. Ei se oikein oo syy olla ärsyyntynyt ihmisille jotka haluaa olla sun kavereita koska aiemmat ei oo halunnu. Jos ne vaikka haluaisi... Ja ymmärrän et väsyttää, niin väsyttää muakin ja oon lakannu yrittämästä, osa suhteista vaan kuolee pois kun en jaksa niitä pitää yllä. Mut kyllä mä kursseilla teen ryhmätöitä jne ja en sitten vaan välttämättä ikinä puhu sille tyypille kurssien ulkopuolella. Ei siinä oo mitään väärää, vaikka kurssikavereihin tutustuisikin, ei niiden kanssa ole pakko viettää aikaa koulun ulkopuolella. En mäkään ikinä, hyvä jos kolme ihmistä tapasi kesälomalla. Joskus olisi ollut unelma että joku haluaisi tutustua mutta en tiedä jaksaisinko enää tässä kunnossa tavata ketään vapaa-ajalla tai jutella bussissa tms ylimääräistä. Eikä sitä tarvi vaikka kursseilla olisikin jonkun kanssa. Tulipa romaani ja varmaan aika itseään toistava sellainen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mua ärsyttää ku yks tyyppi on kysyny tutustutaaks (AMK)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja