Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mua ärsyttää ku yks tyyppi on kysyny tutustutaaks (AMK)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 129587" data-attributes="member: 89"><p>Sori myöhäisestä vastauksesta! On ollut hieman kiireitä mulla. 😅</p><p></p><p>On kuitenkin surullista kuulla, että sulla on ikäviä kokemuksia kaverisuhteista. Opiskeluaikoina ja nuoruudessa kaverisuhteiden ylläpito voi olla vaikeaa, kun pitäisi pysyä massassa mukana ja huolehtia samalla opinnoista. :/ Mun mielestä kamalan aikaisin annetaan nuorille kuva, että ne olisi aikuistuneita ja kypsiä. Oon kuullut lukion aloittaneista tällaisista puhuttavan. Monesti oon kuitenkin huomannut, ettei me nuoret vielä niin kypsiä olla opiskeluaikoina. Ihmisillä aivot kehittyvätkin 25 ikävuoteen asti! ☆ </p><p></p><p>Aivan läheisiä ystävyyssuhteita ei tarvitse solmia, jos lähestyneet ihmissuhteet eivät miellytä tai ovat itselle vaikeita. Jopa hyvänpäivän tutut tuovat iloa ja puhtia elämään. Samalla voi esim. luokkakavereilta saada tukea opintoihin, kun satunnaisesti koulussa juttelee niitä näitä. Aivan läheisesti ihmisiin ei kuitenkaan tarvitse tutustua. Kannattaa kuitenkin ottaa tutustumisyritykset positiivisesti vastaan. Jos suhde alkaa hankalaksi mennä ei tarvitse sitä jatkaa. Tylysti kielteiset vastaukset voisivat pahentaa tilannetta ja tuoda ikävän maineen koulussa. Ikävien menneiden ihmissuhteiden ei kannata vaivata mieltä rajusti ja antaa estää ihmissuhteiden luontia. Elämässä tulee vastaan uusia ja erilaisia ihmisiä, joiden kanssa varmasti synkkaa. ♡</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 129587, member: 89"] Sori myöhäisestä vastauksesta! On ollut hieman kiireitä mulla. 😅 On kuitenkin surullista kuulla, että sulla on ikäviä kokemuksia kaverisuhteista. Opiskeluaikoina ja nuoruudessa kaverisuhteiden ylläpito voi olla vaikeaa, kun pitäisi pysyä massassa mukana ja huolehtia samalla opinnoista. :/ Mun mielestä kamalan aikaisin annetaan nuorille kuva, että ne olisi aikuistuneita ja kypsiä. Oon kuullut lukion aloittaneista tällaisista puhuttavan. Monesti oon kuitenkin huomannut, ettei me nuoret vielä niin kypsiä olla opiskeluaikoina. Ihmisillä aivot kehittyvätkin 25 ikävuoteen asti! ☆ Aivan läheisiä ystävyyssuhteita ei tarvitse solmia, jos lähestyneet ihmissuhteet eivät miellytä tai ovat itselle vaikeita. Jopa hyvänpäivän tutut tuovat iloa ja puhtia elämään. Samalla voi esim. luokkakavereilta saada tukea opintoihin, kun satunnaisesti koulussa juttelee niitä näitä. Aivan läheisesti ihmisiin ei kuitenkaan tarvitse tutustua. Kannattaa kuitenkin ottaa tutustumisyritykset positiivisesti vastaan. Jos suhde alkaa hankalaksi mennä ei tarvitse sitä jatkaa. Tylysti kielteiset vastaukset voisivat pahentaa tilannetta ja tuoda ikävän maineen koulussa. Ikävien menneiden ihmissuhteiden ei kannata vaivata mieltä rajusti ja antaa estää ihmissuhteiden luontia. Elämässä tulee vastaan uusia ja erilaisia ihmisiä, joiden kanssa varmasti synkkaa. ♡ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mua ärsyttää ku yks tyyppi on kysyny tutustutaaks (AMK)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja