Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahdistaa oma terveys nyt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="teus" data-source="post: 116849" data-attributes="member: 444"><p>myös mun isällä on aivoaneyrysma, toki se on jo leikattu jollakin tasolla tai suljettu jollain klipsillä(?) en ihan muista enkä tiedä kunnolla, kun olin sillon niin pieni eikä siitä meille niin paljoa puhuttu. Myöskin mulla on suvussa kaiken maailman sydän-ja verisuonitauteja, joten samaistun tähän. Ahdistun todella helposti omasta terveydestä ja stressaan, että itsellänikin olis jotain niistä taudeista ja sairauksista mitä suvussa on. </p><p></p><p>Mua auttaa se ajatus, että mä en voi tietää mitä sairauksia mulla tulee tulevaisuudessa olemaan, tai miten tuun niitten kanssa pärjäämään. Yritän ajatella, että sellaset on sit sen ajan murheita, eikä niihin voi oikein valmistautua mitenkään. Toki ton aivoaneyrysman takia tulen kokeiseisiin jossakin vaiheessa lähempänä 30 vuotta menemään, mutten nyt sille juurikaan mitään mahtaisi. Lisäksi mua auttaa todella paljon se päätös, etten mene googlailemaan mitään oireita, tai tauteja, etten ahdistuisi. Ja jos jokin omituinen oire tai terveyteen liittyvä asia mua ahdistaa ja haluan tietää mitä se voi olla ja mistä johtua, pyydän jotakuta toista googlailemaan puolestani. Näin vältyn kaikilta uutisotsikoilta, jossa minulla "todettaisiin" olevan jotain todella vakavaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="teus, post: 116849, member: 444"] myös mun isällä on aivoaneyrysma, toki se on jo leikattu jollakin tasolla tai suljettu jollain klipsillä(?) en ihan muista enkä tiedä kunnolla, kun olin sillon niin pieni eikä siitä meille niin paljoa puhuttu. Myöskin mulla on suvussa kaiken maailman sydän-ja verisuonitauteja, joten samaistun tähän. Ahdistun todella helposti omasta terveydestä ja stressaan, että itsellänikin olis jotain niistä taudeista ja sairauksista mitä suvussa on. Mua auttaa se ajatus, että mä en voi tietää mitä sairauksia mulla tulee tulevaisuudessa olemaan, tai miten tuun niitten kanssa pärjäämään. Yritän ajatella, että sellaset on sit sen ajan murheita, eikä niihin voi oikein valmistautua mitenkään. Toki ton aivoaneyrysman takia tulen kokeiseisiin jossakin vaiheessa lähempänä 30 vuotta menemään, mutten nyt sille juurikaan mitään mahtaisi. Lisäksi mua auttaa todella paljon se päätös, etten mene googlailemaan mitään oireita, tai tauteja, etten ahdistuisi. Ja jos jokin omituinen oire tai terveyteen liittyvä asia mua ahdistaa ja haluan tietää mitä se voi olla ja mistä johtua, pyydän jotakuta toista googlailemaan puolestani. Näin vältyn kaikilta uutisotsikoilta, jossa minulla "todettaisiin" olevan jotain todella vakavaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mua ahdistaa oma terveys nyt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja